کد خبر: ۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 13
کمپاني پرآوازه کانن قصد دارد انتهاي تير ماه 96 از دوربين Canon EOS M20 ، دوربين بدون آينه جديد خود رونمايي کند. هنوز قيمت و مشخصات فني اين محصول در دست نيست.
به گزارش آی تابناک : کانن اندک تلاشي را در حوزه دوربين هاي بدون آينه بازار داشته است و همانطور که احتمالا مي‌دانيد، آن‌ها طي ساليان گذشته مدل هاي مختلفي را روانه بازار کرده‌اند که هر يک از آن‌ها نسبت به مدل پيشين از بهبودهاي فراواني برخوردار بوده است. حال به نظر مي‌رسد اين کمپاني خودش را براي رونمايي از نسل جديد دوربين Canon EOS M10 که دو سال پيش معرفي شده بود، آماده مي‌کند.

در يک گزارش جديد که از سوي وب سايت Canon Watch منتشر شده، ظاهرا اين شرکت قرار است در آينده‌اي نزديک از دوربين Canon EOS M20 خود پرده برداري کند. اين نخستين باري است که ما در خصوص دوربين EOS M20 مي‌شنويم. از نظر مشخصات فني اطلاعات زيادي در مورد اين دوربين در دسترس نيست، اما بدون شک آن بهبوديافته‌تر از مدل EOS M10 خواهد بود. اين گزارش ادعا مي‌کند که دوربين جديد کانن قرار است 20 جولاي (29 تير 96) که ماه آينده است رسما معرفي شود.

ما اخبار مختلفي را در مورد دوربين بدون آينه کانن شنيده‌ايم، اما اخيرا شايعاتي در مورد يک مدل جذاب فول فريم شنيده مي‌شود که پاسخ اين شرکت به دوربين هاي بدون آينه سري A7 و A9 سوني است. با اين حال، گزارش مذکور ادعا مي‌کند که اين مدل فول فريم در سال 2018 معرفي خواهد شد و دوربين Canon EOS M20 همچنان از يک سنسور معمولي برخوردار است.

وب سايت کانن واچ علاوه بر اخبار مربوط به اين دوربين، عنوان کرده است که کانن احتمالا از يک دوربين دي اس ال آر جديد نظير EOS 6D MK II و يک دوربين رده ابتدايي EOS Rebel SL2 نيز رونمايي خواهد کرد.

تمامي اين اطلاعات توسط وب سايت Canon Watch به دست آمده است و خود کانن هيچ اظهار نظري را در اين مورد نداشته است.





منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار