تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 12
کمپانی اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود با نام iOS 11 رونمایی کرد و با برخی از ویژگی‌های اصلی آن آشنا شدیم؛ اما آیا می‌دانید چه آیفون، آیپد و آیپادهایی به‌روز رسانی جدید iOS را دریافت می‌کنند؟ با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : جدیدترین اخبار حاکی از آن است نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی اپل در پاییز سال جاری عرضه می‌شود و کاربران برخی از آیفون، آیپد و آیپادها تجربه‌ای از این به‌روز رسانی خواهند داشت. در ادامه تصویری را مشاهده می‌کنید که لیست تمام دستگاه‌هایی که iOS 11 را دریافت می‌کنند ارائه شده است.

عرضه ios 11 برای دستگاه های اپل

همان‌طور که می‌بینید، قدیمی‌ترین آیفون که شانس دریافت iOS 11 را دارد، آیفون 5S است و نسخه‌های قبل‌تر آن از دریافت این به‌روز رسانی بی‌بهره خواهند بود. آیفون 5 اس در سال 20133 میلادی وارد بازار شد و بسیار جالب است که هنوز اپل به پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی ادامه می‌دهد. معمولاً گوشی‌های پرچم‌دار مبتنی بر اندروید تنها 2 تا 3 سال پشتیبانی می‌شوند. البته باید در نظر داشته باشید حجم گوشی‌های اندرویدی در بازار بسیار زیاد است و اپل خیلی آسان‌تر می‌تواند به‌روز رسانی های جدید را برای سیستم‌عامل iOS منتشر کند. پس تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی هم با پشتیبانی 2 تا 33 ساله فعالیت بسیار خوب و قابل  قبولی دارند.





منبع : فون آرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار