تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 10
تقريبا هر کسي که آخرين پرچم‌دار کمپاني سامسونگ يعني گلکسي S8 را استفاده نموده، به سرعت به اين نکته اذعان کرده است که مکان سنسور اثر انگشت در پشت گوشي، چقدر نامناسب است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از آی تی رسان همانطور که قبلا گفتيم، علت قرارگيري اسکنر در پشت گوشي مشکل کمپاني سامسونگ در طراحي و توليد نمونه اوليه محصول است که نتوانست به موقع اسکنر اثر انگشت را بر روي صفحه نمايش طراحي کند. در حالي‌که ما اميدوار بوديم تکنولوژي اين گوشي آماده و تکميل باشد، در همان زمان گلکسي نوت 8 وارد مرحله توليد شد.

به نقل از يک نشريه کره‌اي زبان به نام NEWS1، يکي از مديران رسمي سامسونگ گفته است: "ما خيلي سعي کرديم تا سنسور اثر‌ انگشت را با صفحه نمايش به صورت يک‌پارچه نصب کنيم، در نهايت تصميم گرفتيم به دليل محدوديت‌هاي ايمني که اين سيستم منجر به آن مي‌شود، اسکنر اثر انگشت را در اين گوشي استراتژيک قرار ندهيم.”
به عبارت ديگر، سامسونگ قطعا يک نمونه اوليه کار شده در اين زمينه داشته است که کارايي و عملکرد مناسبي در مقايسه با همتايان خود نداشته و به همين علت مديران شرکت تصميم به حذف اسکنر گرفته‌اند.

اما کمپاني اپل با ادعاي خود منوط به اجراي موفقيت آميز اين تکنولوژي در پرچم‌دار جديدش بر زخم سامسونگ نمک پاشيد. بعيد به نظر مي‌رسد که کمپاني سامسونگ فعاليت‌هاي خود را در مورد اين ايده به صورت کامل کنار بگذارد.

با توجه به گزارشات و اخباري که به گوش مي‌رسد، اگر چه اين تکنولوژي در گوشي نوت 8 قرار داده نشده اما به زودي با همکاري شرکت CrucialTec که از بزرگترين توليد کنندگان سنسور در دنياست به اين مهم دست خواهد يافت.

گلکسي نوت 8 که گفته مي‌شود طراحي متفاوتي با پرچمدار حال حاضر سامسونگ يعني S8 دارد، آخرين محصولي از سامسونگ است که با دوربين پشتي دوگانه ارايه مي‌شود. همانطور که انتظار مي‌رود، عرضه نوت 8 در اواخر آگوست خواهد بود.

نوت 8 مانند S8 نسبت صفحه نمايشي برابر 18:5:9 دارد با اين تفاوت که داراي پنل بزرگ‌تر 6.3 اينچي است.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار