تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 10
شرکت ایسوس به طور رسمی از سه گیمینگ مانیتور جدید از سری محصولات استریکس (Strix) خود رونمایی کرد. هر سه مانیتور مورد نظر از تکنولوژی FreeSych شرکت ای‌ام‌دی بهره‌مند هستند.

به گزارش آی تابناک : به نقل از آی سی تی پرس شرکت ایسوس از سه گیمینگ مانیتور جدید پرده برداشت که به ترتیب Strix XG32V ،Strix XG27V و Strix XG258 نام دارند. مدل اولیه سری نمایشگرهای استریکس ایسوس پیش از این با نام اختصاصی Strix XG27VQ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده بود و حال سه نسخه جدید نام برده شده از نمایشگرهای استریکس ایسوس به این خانواده اضافه شده‌اند.

 

مانیتور Strix XG32V بزرگ‌ترین مدل معرفی شده در بین سه محصول جدید مورد نظر است. این مانیتور از نمایشگری 31.5 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا WQHD بهره می‌برد. این مانیتور حالتی فرو رفته دارد و شعاع انحنای آن 1800R است. رفرش ریت این مانیتور برابر با 144 هرتز است و همانطور که اشاره داشتیم، از فناوری FreeSync شرکت AMD بهره می‌برد.

 

 

ایسوس مانیتور Strix XG32V را به دو پورت دیسپلی 1.2، یو پورت HMDI 2 و چند تعداد (نامشخص) پورت اتصال USB 3.0 مجهز کرده است. سیستم نورپردازی مانیتور مذکور Aura Sync بوده و پنل پشتی آن به چراغ‌های LED RGB مجهز است که می‌توانند با سیر اکسسوری‌های مجهز به Aura Sync همگام‌سازی شوند و تجربه بصری جالبی را برای گیمرها به ارمغان آورد.

اما گیمینگ مانیتور دومی که ایسوس از آن رونمایی کرده است، Strix XG27V نام دارد. پنل این مانیتور هم از انحنای 1800R بهره می‌برد و به این صورت زاویه دید بهتری را ارائه خواهد کرد. مانیتور مذکور از نظر اندازه در بین سه نمایشگر گیمینگ جدید ایسوس، محصول وسط است و از نمایشگری 27 اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند.

گیمینگ مانیتور Strix XG27V هم رفرش ریت 144 هرتز را به همراه داشته و به فناوری FreeSync مجهز است. ایسوس این محصول را هم از فناوری Aura RGB بهره‌مند ساخته اما برخلاف مانیتور اول با نورپردازی Aura Sync سازگاری ندارد. این مانیتور به یک پورت دیسپلی، یک پورت HDMI، یک پورت DVI-D و چند پورت USB مجهز است.

 

 

آخرین گیمینگ مانیتور جدیدی که شرکت ایسوس از آن پرده‌برداری کرده است، Strix XG258 نام دارد. این مانیتور کوچک‌ترین مانیتور معرفی شده ایسوس در بین سه محصول نام برده شده محسوب می‌شود. صفحه نمایش آن 24.5 اینچی بوده و وضوح تصویر 1920 ر 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. نمایشگر این مانیتور رفرش ریت 240 هرتز را ارائه می‌کند که از رفرش ریت دو مانیتور دیگر بیشتر است.

شرکت ایسوس اشاره داشته که تأخیر نمایش تصویر در هر فریم مانیتور Strix XG258 به 4.2 میلی ثانیه می‌رسد که عددی فوق‌العاده خوب به شمار می‌رود. در دو مانیتور دیگر معرفی شده که رفرش ریت 144 هرتزی دارند، این تأخیر برابر با 6.9 میلی ثانیه خواهد بود. مانیتور گیمینگ Strix XG258 ایسوس از فناوری نورپردازی Aura RGB بهره می‌برد، اما مانند مدل قبلی از قابلیت Ayra Sync پشتیبانی نمی‌کند. این مانیتور به دو پورت دیسپلی 1.2، دو پورت HDMI و چند پورت USB مجهز است.

 

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت سه گیمینگ مانیتور جدید ایسوس منتشر نشده، اما این شرکت اعلام کرده که عرضه محصولات مد نظر در سه ماه سوم سال 2017 صورت می‌پذیرد. نظر شما در رابطه با گیمینگ مانیتورهای جدید ایسوس چگونه است؟






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار