تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 08
باید گفت که امروزه به ندرت اتفاق می‌افتد امکانات مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی مشهور پیدا نکنید و هرقدر زمان جلوتر می‌رود، بازار از وجود چنین نرم‌افزارهایی بیشتر اشباع شده و فقط برنامه‌هایی می‌توانند همیشه در اوج باشند که با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به کاربران نشان دهند که به نظر آن‌ها توجه کرده و همیشه به فکر بهبود تجربه کاربری هستند، یکی از این برنامه‌ها اینستاگرام است.

به گزارش آی تابناک : به نقل از HOWTOGEEK در 5 سال گذشته اینستاگرام بسیار بهبود یافته و با ارایه بروزرسانی‌های متعدد و افزودن قابلیت‌های جدید به یکی از متنوع‌ترین شبکه‌های  اجتماعی تبدیل شده است. در حقیقت انتشار آپدیت‌های منظم با معرفی امکانات تازه، ایده‌ای بود که برای اولین بار توسط توسعه‌دهندگان تلگرام استفاده شد ولی زمان زیادی نگذشت که بسیاری از رقبا مانند: اینستاگرام، واتس‌آپ و… برای ماندن در میدان نبرد به استفاده از این تکنیک روی آوردند.

اگر شما نیز اسمارت‌فون خود را با مدل بهتری تعویض کرده‌اید یا قبلا عکس‌های کم کیفیتی را روی صفحه شخصی خودتان منتشر کرده‌اید و می‌خواهید تعدادی از آن‌ها را کنار بگذارید، بهتر است بدانید که حتما لازم نیست پست‌های قدیمی خود را که احتمالا خاطرات بسیاری نیز با آنها دارید برای همیشه از صفحه شخصی‌تان پاک کنید. بلکه می‌توانید به راحتی و با آموزش زیر، از نمایش آن‌ها در صفحه خود جلوگیری کرده و در حقیقت آرشیوشان کنید. بسیاری از افراد پست‌های قدیمی اینستاگرام خود را بعد از مدتی حذف می‌کنند ولی با قابلیت جدید معرفی شده توسط توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار می‌توانید تصاویر یا حتی ویدیو‌های خود را بدون حذف کردن، از صفحه مجازی‌تان مخفی کنید. برای آموزش این کار مراحل زیر را طی کنید:

اینستاگرام

ابتدا وارد اینستاگرام و صفحه خودتان شوید و سپس عکس یا ویدیویی را که می‌خواهید آرشیو شود، انتخاب کنید.

آرشیوکردن پست اینستاگرام

پس از انتخاب تصویر مورد نظر مطابق تصویر بالا دکمه سه نقطه موجود در بالا و سمت راست تصویر را لمس کنید. مشاهده می‌کنید که منوی کوچکی برای شما باز می‌شود که شامل چند گزینه است. برای آرشیو کردن پست مورد نظرتان، گزینه Archive را انتخاب کنید.

آرشیو کردن پست اینستاگرام

به محض انتخاب این گزینه، پست انتخاب شده از صفحه مجازی شما پنهان خواهد شد و برای دسترسی به همه پست‌های آرشیو شده‌تان کافیست، آیکون موجود در بالای سمت راست صفحه اصلی را لمس کنید.

آرشیو کردن پست اینستاگرام

از طریق این گزینه می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های آرشیو شده را مشاهده کرده و یا اینکه دوباره به صفحه اصلی بازگردانید. برای بازگرداندن آنها نیز باید دوباره گزینه سه نقطه را انتخاب و Show on Profile لمس کنید.

آرشیو کردن پست اینستاگرام



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار