کد خبر: ۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 08
با این که تنها چند روز دیگر به برگزاری رویداد E3 2017 و رونمایی رسمی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) از جدیدترین نسخه مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed زمان مانده است، اما به نظر می‌رسد که تابدین لحظه نام داشتن این نسخه تحت عنوان Assassin’s Creed Origins و همچنین وقوع حوادث و رخدادهای آن در مصر باستان امری نهایی و قطعی محسوب می‌گردد. به تازگی وب‌سایت «تارگت» موفق به بدست آوردن تصویری از کارت رزرو این بازی شده است که نه تنها تصویری هنری از آن را شامل می‌شود، بلکه بیانگر وجود ماموریت‌های اضافی به عنوان پاداشی با نام «اسرار اهرام نخست» برای پیش‌خریدکنندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی مورد بحث نیز می‌باشد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از گیمفا کارت یاد شده مربوط به نسخه Gold Edition عنوان Assassin’s Creed Origins خواهد بود و شامل نسخه اصلی بازی، بسته لوکس، سیزن پس (Season Pass) و استیل‌بوکی برای این عنوان می‌شود.

اگرچه تابدین لحظه شرکت یوبی‌سافت به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است، اما منابع و گزارش‌های مختلف مدعی شده‌اند که داستان این نسخه در مصر باستان جریان خواهد داشت. وجود سیزن پس برای این بازی به احتمال زیاد نشان دهنده این نکته است که شرکت یوبی‌سافت در نظر دارد پس از عرضه جهانی این بازی به بازار، محتوای داستانی افزودنی برای آن منتشر سازد و یا اینکه تصمیم به بازگرداندن بخش چند نفره به این سری دارد.

پیش از این نیز شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر جریان داشتن این بازی در مصر باستان بودیم که این گزارش حاوی تصویری از لباسی با طرح شخصیت اصلی این بازی نیز می‌شد. اگرچه جدیدترین تصویر فاش شده از بازی Assassin’s Creed Origins جزئیات بیشتری در قیاس با تصاویر پیشین به ما می‌دهد. این تصویر را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

یوبی‌سافت برخلاف روند هر ساله خود، اقدام به عدم انتشار جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶ میلادی کرد و یک سال به این مجموعه که هر سال شاهد انتشار حداقل یک نسخه از آن بودیم، استراحت داد. اما این شرکت فرانسوی پیش از این اعلام کرده بود که جدیدترین نسخه از این سری در دست ساخت قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد در سال جاری میلادی نیز وارد بازار خواهد شد. بازی Assassin’s Creed Origins (اگرچه هنوز نام آن قطعی نیست) که از آن به عنوان آغازگر عصر جدیدی در سری Assassin’s Creed یاد می‌شود احتمالاً برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر گردد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار