کد خبر: ۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 05
کمپانی MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال در کنار برخی محصولات عجیب و دیدنی، جدیدترین دست آورد های خود را در حوزه مادربرد، نوت بوک، کامپیوترهای AIO و کارت های گرافیک به نمایش گذاشت. در ادامه شما را به تماشای گزارش اختصاصی شهرسخت افزار از غرفه MSI دعوت می کنیم.

به گزارش آی تابناک : به نقل از شهرسخت افزار، کسب نشان Best Choice نمایشگاه Computex 2017 توسط لپ تاپ MSI GT83VR TITAN SLI

کمپانی MSI یکبار دیگر در نمایشگاه Computex تایوان درخشید و امسال نیز چندین نشان مهم را کسب کرد. لپ تاپ مخصوص بازی GT83VR TITAN SLI تنها یکی از محصولات MSI  است که تحسین تیم داوری را برانگیخت و موفق به کسب نشان ممتاز

لپ تاپ GT83VR TITAN SLI با پشتیبانی از هر دو GeForce GTX 1080 و 1070 انویدیا تحت پیکربندی SLI دوگانه، یکی از پرقدرت ترین لپ تاپ های دنیا برای نیرو بخشی به هدست های واقعیت مجازی است. GT83VR TITAN SLI به کیبرد مکانیکی بهبود یافته مبتنی بر سویچ های Cherry MX Silver با قابلیت شخصی سازی جداگانه نورپردازی تمامی کلیدها و موتور نرم افزاری مکمل SteelSeries Engine 3 برای شخصی سازی کلیدها و ضبط و اجرای ماکرو مجهز است. با بهره گیری از مبدل صدا دیجیتال به آنالوگ حرفه ای ESS Sabre Hi-Fi، بلندگوهای Dynaudio و بسته نرم افزرای مکمل +Nahimic 2، لپ تاپ GT83VR TITAN SLI تجربه صوتی همه جانبه را ارائه می کند.

 

MSI در لپ تاپ GT83VR TITAN SLI نه تنها بر روی گیمینگ، بلکه به طور ویژه بر روی فناوری واقعیت مجازی نیز تمرکز کرده. این لپ تاپ جزو معدود لپ تاپ های دنیا است که از صدای 7.1 کاناله Nahimic VR بهره می برد تا صدایی پیشرفته تر را در واقعیت مجازی ارائه کند. با برخورداری از سخت افزاری پرقدرت، این لپ تاپ قادر به اجرای بازی ها در وضوح 4K آن هم با حداکثر جزئیات است که آن را به یک گزینه بی بدیل برای واقعیت مجازی مبدل می سازد.

مادربرد MSI X299 XPOWER GAMING AC

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال مادربرد X299 XPOWER GAMING AC را به نمایش گذاشت که در همان روزهای نخست موفق به شکستن رکورد جهانی فرکانس حافظه DDR4 شد. این مادربرد از طراحی  جدید با رنگبندی نقره ای-سفید بهره می برد که ظاهر فوق العاده ای به آن بخشیده است.

 

مادربرد MSI X299 XPOWER GAMING AC در فرم فاکتور ATX ساخته شده اما قدری عریض تر است و بین ATX و E-ATX قرار می گیرد.این مادربرد از مدار تغذیه پرقدرت با 14 فاز رگولاتور ولتاژ برای پردازنده بهره می برد که توان مورد نیاز خود را از یک کانکتور تغذیه 4 پینی ATX و یک 8 پینی EPS می گیرد. همچنین امکان متصل نمودن یک کانکتور 4 پینی Molex برای تقویت جریان رسانی به شکاف های توسعه وجود دارد.

این مادربرد دارای 8 شکاف DDR4 DIMM با پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4  تحت پیکربندی چهارکاناله است که از کیت های با فرکانس 4266 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ) پشتیبانی می کند.

X299 XPOWER GAMING AC دارای چهار شکاف توسعه PCI-Express 3.0 x16 است که می تواند تحت پیکربندی های مختلف به خدمت گرفته شوند. در صورت استفاده از هر چهار شکاف توسعه حداکثر می توانند دارای پهنای گذرگاه x8/x8/x8/x8 باشند.

این مادربرد دارای سه شکاف M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه است اما به لطف کارت جانبی PCIe 3.0 x8 که همراه آن عرضه می شود، می توان دو شکاف M.2 دیگر یا در مجموع 5 شکاف M.2 داشت. دیگر درگاه های مخصوص وسایل ذخیره سازی متشکل از یک درگاه U.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه و 10 درگاه SATA III با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه است. این مادربرد از پیکربندی NVMe RAID و همچنین فناوری Optane اینتل پشتیبانی می کند.

ارتباط شبکه متشکل از درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر  i219-V ساخت کنترلر، ارتباط Wi-Fi منطبق بر استاندارد  802.11ac و بلوتوث 4.1 است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این مادربرد جلوه نمایشی حرارت گیر چیپ ست است.

کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال جدیدترین کارت از سری افسانه ای LIGHTNING را به نمایش گذاشت.همانطور که از نام آن پیداست، MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z مبتنی بر جدیدترین پردازنده گرافیکی انویدیا است. این کارت از طراحی اختصاصی پرقدرت MSI برای برد PCB و  کولر تنومند Tri-Frozr مجهز است. این کارت نه تنها برای خوره های اورکلاکینگ طراحی شده، بلکه به صورت کارخانه ای نیز اورکلاک شده و می تواند یک انتخاب فوق العاده برای گیمینگ باشد.

MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z یک کارت عظیم الجثه با طول بیش از 30 سانتی متر و ارتفاع بیش از 1.5 برابر ارتفاع استاندارد را نشان می دهد. این کارت از طراحی برد اختصاصی PCB که در هیچ یک از کارت های دیگر MSI به کار گرفته نمی شود در ترکیب با نسل جدید کولر Tri-Frozr بهره می برد. MSI این کارت پرقدرت را بر روی یک سیستم مبتنی بر چیپ ست X299 و پردازنده های جدید سری X اینتل به نمایش گذاشته بود که تصویر آن را مشاهده می کنید.

 

این کارت از مدار تغذیه قدرتمند بهره می برد که توان مورد نیاز آن از طریق سه عدد کانکتور تغذیه 8 پینی PCIe تامین می شود. همانطور که انتظار می رفت این کارت به صورت کارخانه ای نیز اورکلاک شده و دارای فرکانس پایه هسته 1582 مگاهرتز با فرکانس بوست هسته 1695 مگاهرتز و فرکانس حافظه 11.12 گیگاهرتز (فرکانس موثر GDDR5X) است. با فعال سازی حالت Lightning از طریق رابط نرم افزاری، فرکانس پایه هسته به 1607 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته به 1721 مگاهرتز افزایش می یابد.

کارت ذخیره سازی هیبریدی MSI EXTREME

اگر می خواهید همه بازی های محبوبتان را نصب کنید اما سرعت آن به دلیل استفاده از هارد دیسک مکانیکی محدود نشود، MSI یک محصول ویژه برای شما دارد. این کمپانی تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال یک کارت افزودنی (جانبی) جدید معرفی کرد که می تواند زمان لازم برای اجرا شدن بازی ها را به  حداقل برساند.

این کارت از رابط پرسرعت PCI-E X8 بهره می گیرد و قادر به پشتیبانی از یک جفت درایو SSD نوع M.2 2280 تحت پیکربندی RAID 0 است که می تواند سرعت انتقال 7200 مگابایت بر ثانیه را ارائه کند که این بیش از 2.2 برابر سریع تر از وسایل ذخیره سازی پرسرعت رایج است. این کارت همچنین از یک هارد دیسک 2.5 اینچی نیز پشتیبانی می کند.

MSI پا را از این هم فراتر گذاشته و به منظور حفظ کارایی و دوام SSDهای پرسرعت، یک فن از نوع دمنده بر روی کارت تعبیه کرده است. این کارت همچنین دارای خازن های اضافی به منظور نگه داری انرژی است که در مواقع قطع ناگهانی برق مانع از خرابی داده ها می شود.

 رکوردشکنی مادربرد MSI X299 Xpower Gaming AC

اورکلاکر مشهور تایوانی Toppc موفق شد با بکارگیری مادربرد MSI X299 Xpower Gaming AC و یک کیت حافظه G.SKILL Trident Z RGB رکورد جهانی DDR4 را بشکند و رکورد تازه ای به ثبت برساند.

 

Topppc برای ثبت این رکورد جدید از پردازنده جدید Kaby Lake-X Core i7 7740K اینتل بر روی مادربرد MSI X299 Xpower Gaming AC استفاده کرد. این اورکلاکر موفق شد با بکارگیری یک ماژول 8 گیگابایتی G.SKILL Trident Z RGB به فرکانس حافظه 2700 مگاهرتز (فرکانس موثر 5400 مگاهرتز) با تایمینگ 2-31-31-31-21  دست یابد. پیش تر رکورد حافظه رم با ثبت فرکانس 5288 مگاهرتز در اختیار اورکلاکر Splave از آمریکا بود.

این رکورد جدید در خلال مسابقه G.SKILL OC World Record در نمایشگاه کامپیوتکس امسال در غرفه G.SKILL به ثبت رسید که تصاویر اختصاصی شهرسخت افزار از این رویداد و غرفه G.SKILL در گالری تصویر فوق آمده است.

مادربرد X299 GAMING PRO CARBON AC

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال جدیدترین مادربردهای این کمپانی از جمله مدل های مبتنی بر چیپ ست جدید X299 اینتل را به نمایش گذاشت. X299 GAMING PRO CARBON AC یکی از این مادربردها است که برای گیمینگ با آخرین نسل از پردازنده های اینتل طراحی شده. این مادربرد از واتربلاک ساخت کمپانی مشهور EK WB بهره می برد.

MSI برای این مادربرد پرقدرت سراغ کمپانی نام آشنای EK WB رفته تا یک واتربلاک اختصاصی برای خنک سازی پردازنده و مدار تغذیه آن طراحی کند. حاصل این همکاری واتربلاک اختصاصی برای مادربرد X299 GAMING PRO CARBON AC است که ظاهر فوق العاده ای به آن بخشید است.

این مادربرد دارای چهار شکاف PCI-E 3.0 x16، دو شکاف M.2، شش درگاه SATA III، یک درگاه U2 و هدر USB 3.1 برای پنل جلویی کیس است. همچنین این مادربرد از راهکار صدای آنبورد اختصاصی AUDIO BOOST IV بهره می برد. تمامی شکاف های توسعه PCI-E 3.0 x16 و شکاف های حافظه DDR4 این مادربرد توسط پوشش فلزی تقویت شده اند.

این اولین مادربرد دنیا با پوشش حرارت گیر قابل تعویض و ابزار جانبی X-Mounting برای پشتیبانی از چاپ سه بعدی و ماد کردن است. همچنین این مادربرد از نورپردازی اختصاصی قابل شخصی سازی MYSTIC LIGHT RGB LED بهره می برد که آن را به رویای ماد کنندگان مبدل می سازد.

تتنها کافی است تا قابلیت Game boost را فعال کنید و از افزایش کارایی ناشی از اورکلاکینگ خودکار، درست همانند اورکلاکینگ دستی بهره ببرید اما با این تفاوت که دیگر نگرانی نخواهید داشت. همچنین این مادربرد به دو خنک کننده M.2 Shield است و می توانید از SSDهای پرسرعت PCI-Express آن هم با نهایت کارایی استفاده کنید. این مادربرد دارای یک شکاف Turbo M.2 و درگاه Turbo U.2 با پشتیبانی از SSDهای پرسرعت مبتنی بر پروتکل NVMe است و می توانید از وسایل ذخیره سازی فوق سریع لذت ببرید.
























































































































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار