کد خبر: ۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 04
بازی اندروید و آیفون Ace Academy: Skies of Fury تجربه متفاوتی از نبرد میان هواپیماهای آلمانی و بریتانیایی در نبرد آراس است.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی عاشقان بازی‌های شبیه‌ساز پرواز حتما با مجموعه Ace Combat آشنا هستند. مجموعه‌ای محبوب که بازیکنان را با جنگنده‌های مدرن امروزی همراه می‌کند تا بازیکنان در ماموریت‌های متفاوتی به نبرد جنگنده‌های دشمن بروند. اما اخیرا یک بازی اندروید و iOS برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است که هرچند موضوع کلی آن نبرد هواپیما‌ها است اما این‌بار با هواپیماهای قدیمی دوران جنگ جهانی اول همراه هستیم. بازی Ace Academy: Skies of Fury داستان نبرد تاریخی Arras را میان نیروی هوایی آلمان (لوفت‌اشترایت‌کرفته) و یگان پروازی پادشاهی بریتانیا در سال ۱۹۱۷ روایت می‌کند. جایی که باید سوار بر هواپیما این دو کشور برای مقابله با هجوم دشمن آماده شوید. نبرد آراس یکی از خونین‌ترین نبرد‌های جنگ جهانی اول است که به نام اپریل خونین یا Bloody April نیز شناخته می‌شود. در طول کمپین داستانی می‌توانید با روایتی متفاوت از دو جبهه‌ی آلمان‌ها و بریتانیایی‌ها آشنا شوید که فرصت مناسبی برای آشنایی با این نبرد خونین است.

بازی Ace Academy: Skies of Fury

در بازی Ace Academy: Skies of Fury هر آنچه که می‌توانستیم از یک بازی شبیه‌ساز پرواز در گوشی موبایل انتظار داشتم باشیم، در اختیار داریم. شما باید در دو خط داستانی مجزا به نبرد بریتانیا یا آلمان‌ها بروید. ماموریت‌ها عمدتا شبیه به یکدیگر هستند و تنها باید تمام هواپیما‌های حریف را منفجر کنید. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک بالای آن اشاره کرد. بازی گرافیک کارتونی یا سل‌شید دارد و با جزئیات بسیاری طراحی شده است. شهرهایی که بر فراز آن پرواز می‌کنید مانند طراحی هواپیما پرجزئیات هستند و پرواز را لذت بخش می‌کنند. حضور چندین فروند هواپیما از دیگر ویژگی‌های این بازی است که به مرور با افزایش سطح آزاد می‌شوند. البته هر هواپیما در کنار ظاهری متفاوت، استقامت و امکانات بیشتری نیز دارد که به ویژه در مراحل بالاتر خیلی کارآمد هستند.

از سوی دیگر در پایان هر مرحله و با افزایش سطح می‌توانید یک لوت باکس را به دست بیاورید که با باز کردن آن اسکین‌های منحصر به فردی را برای زیباسازی هواپیما به دست‌ می‌آورید. بازی همچنین امکان ارتقاء ۶ ویژگی هواپیما را با افزایش سطح می‌دهد که می‌توان از جمله آنها به افزایش قدرت بازیابی سلامت هواپیما، افزایش خشاب تیربار، افزایش دقت تیر یا افزایش ضربات حساس اشاره کرد که باید هر یک را ارتقاء دهید. لوت باکس‌ها در کنار هدیه بودن قابلیت خریداری در قالب خرید‌های درون برنامه‌ای را دارند که با ورود به فروشگاه از ۹۹ سنت تا ۱۵.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. البته در کنار لوت‌باکس‌ها، شما همچنین می‌توانید هواپیما مورد نظرتان را با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای خریداری کنید که به ویژه در نبرد‌ها خیلی کارآمد هستند.

بازی Ace Academy: Skies of Fury

 Ace Academy: Skies of Fury در مجموع دارای دو خط داستانی هر یک با ۲۵ مرحله است که باید به صورت بخش بخش، ۱۰ مرحله‌ را برای آزاد شدن مراحل جدید تجربه کنید. Ace Academy: Skies of Fury یکی از زیباترین طراحی‌ها را میان بازی‌ها شبیه ساز پرواز در پلتفرم‌های موبایل دارد و با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌‌دهد یکی از ارزشمند ترین بازی‌ها برای علاقمندان به پرواز است. البته نبود بخش چندنفره به تجربه‌ طولانی مدت این بازی خوش‌ساخت ضربه زده است. اگر به دنبال یک بازی شبیه‌ساز پرواز با کنترل زیبا و پاور‌آپ‌‌های کاربردی هستید، حتما بازی Ace Academy: Skies of Fury را تجربه کنید.

دانلود بازی Ace Academy: Skies of Fury







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار