کد خبر: ۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 01
Boomerang، اپلیکیشنی مختص به سیستم عامل iOS اپل است که با استفاده از مترجم گوگل عبارات مختلف از 104 زبان دنیا را ترجمه می کند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از تک شات،  Boomerang، اپلیکیشنی مختص به سیستم عامل iOS اپل است که با استفاده از مترجم گوگل عبارات مختلف از 104 زبان دنیا را ترجمه می کند؛ سپس آن عبارت ترجمه شده را دوباره به زبان اصلی برای کاربر ترجمه می کند تا به او این اطمینان را بدهد که آنچه قصد گفتنش را دارد کاملاً صحیح و قابل فهم بوده است. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

اپلیکیشن های مترجم این روزها کاربرد بسیاری دارند و در بسیاری از موارد می توانند مفید واقع شوند. یکی از موارد مصرف آن ها در سفرهای خارجی است که شما قصد دارید با فردی مکالمه داشته باشید و مجبور می شوید حرف های عادیتان را به کمک این نرم افزازها به زبان دیگری ترجمه کنید. 

اما در مواردی این نوع ترجمه ها بیشتر از آن که کار شما را راه بیاندازند، موجب خنده و یا سردرگمی طرف مقابلتان می شوند و همین امر شما را خجالت زده خواهد کرد. به همین دلیل اپلیکیشنی جدید موسوم به Boomerang توسعه یافته تا راه حل این مشکل باشد. 

کار این اپلیکیشن پیچیدگی خاصی ندارد و ساده است، در واقع هدف از طراحی این برنامه چک کردن ترجمه هاست و به ما این نکته را یادآوری می کند که همیشه نباید به ترجمه ای که در نرم افزارهای مختلف مترجم مشاهده می کنیم اطمینان کنیم. البته مترجم هایی چون Google Translate توانستند تا حدودی خیال ما را از ترجمه ها راحت کنند، به خصوص که یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در بهبود این ترجمه ها بسیار موثر بوده است. 
این اپلیکیشن، توسط یک توسعه دهنده هندی به نام Ishmael Shabazz و یک طراح به نام Heidi Helen Pilypas ساخته شده که دریافت آن برای تمامی دارندگان دستگاهی مجهز به سیستم عامل iOS رایگان است. البته توسعه دهنده این برنامه اظهار کرده که امیدوار است روزی برسد که دیگر نیازی به وجود اپلیکیشنی همچون Boomerang نباشد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار