تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 27
لنوو اخيرا اعلام کرده است که گوشي موتو Z2 پلي داراي باتري با ظرفيت ۳۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعت خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت يک کارمند لنوو با نام اوکسن، به توييت کاربري در مورد اشتباه بزرگ لنوو در صورت صحت شايعات اخير درباره‌ي مجهز بودن گوشي موتو Z2 پلي به يک باتري ۳۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي، پاسخ داد. در حالي که اين پاسخ مستقيما به اين انتقاد کاربر اشاره نمي‌کند، اوکسن با استفاده از حساب رسمي لنوو در توييتر اعلام کرد که گوشي موتو زد ۲ پلي مجهز به يک باتري ۳۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي خواهد بود و هم‌چنين اعلام کرد که باتري اين گوشي قابل تعويض توسط کاربر نخواهد بود. در حال حاضر مشخص نيست که آيا ارائه‌دهنده‌ي اين اطلاعات خود اقدام به افشاي آن‌ها کرده يا اين تصميم از طرف تيم بازاريابي لنوو گرفته شده است؛ ولي به هر حال اعلام بخشي از مشخصات يک دستگاه معرفي نشده از طرف شرکت سازنده، اتفاقي نيست که همواره رخ دهد.

با توجه به اينکه اطلاعات تمامي دستگاه‌هاي موتو لنوو که براي عرضه تا انتهاي سال جاري ميلادي برنامه‌ريزي شده‌اند، چندي پيش در اينترنت منتشر شده، ممکن است اين غول فناوري چيني تصميم به استفاده از روش‌هاي نامتعارفي براي تبليغ محصولات خود گرفته باشد. با اين وجود مشخص نيست چرا اين سازنده‌ي گوشي‌هاي هوشمند تصميم گرفته است با تأييد يک جنبه‌ي نسبتا منفي اين دستگاه، با توجه به اينکه ظرفيت باتري آن نسبت به نمونه‌ي سال گذشته کاهش ۵۱۰ ميلي‌آمپر ساعتي دارد، موج تأييد شايعات در مورد آن را آغاز کند. با وجود اينکه لنوو در ادامه‌ي همين توييت با ارسال لينکي به يکي از انجمن‌هاي لنوو در مورد برتري‌هاي استفاده از باتري‌هاي غيرقابل تعويض توسط کاربر، سعي کرد از تصميمات خود در اين مورد دفاع کند؛ ولي اين موضوع تغييري در غيرمعمول بودن اقدام لنوو در افشاي اطلاعات يک گوشي معرفي نشده ايجاد نمي‌کند.

در حالي که مدل ۲۰۱۶ گوشي موتو زد پلي نيز از يک باتري غيرقابل تعويض استفاده مي‌کند، گمان مي‌رود کاهش ظرفيت باتري در مدل ۲۰۱۷ به لنوو اجازه خواهد داد ضخامت اين دستگاه را کاهش دهد و با توجه به استفاده‌ي موتو Z2 پلي از اسنپدراگون ۶۲۶ که مصرف باتري بهينه‌تري نسبت به اسنپدراگون ۶۲۵ - که در نسل قبلي مورد استفاده قرار گرفته بود - دارد، طول عمر باتري را نيز در حد قابل قبولي حفظ کند. به‌احتمال زياد در هفته‌هاي آتي اطلاعات بيشتري در مورد موتو زد ۲ پلي در دسترس قرار خواهند گرفت.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار