کد خبر: ۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
بازی فوتبال محبوب PES 2017 برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به‌صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی تقریبا همه‌ی شما با بازی‌های ویديویی فوتبال از قبیل سری FIFA و مجموعه PES آشنا هستید. کمپانی کونامی(Konami) بعد از عرضه‌ی محدود بازی آیفون و اندروید PES 2017 روی موبایل در دسامبر ۲۰۱۶۶، اکنون آن را به‌صورت رسمی برای فروشگاه‌های اپل‌استور و گوگل‌پلی منتشر کرده است.

برداشت‌های اولیه از تجربه بازی PES 2017 روی موبایل نشان می‌دهد که بالاخره علی‌رغم اشکالات متعدد و البته اجتناب‌ناپذیر، این‌بار با یک شبیه‌ساز فوتبال مناسب برای تلفن‌های همراه روبه‌رو هستیم. از بعد مثبت، PES 20177 یک بازی فوتبال مناسب روی پلتفرم‌های موبایل است که به شما تمامی قابلیت‌های یک بازی در طول ۹۰ دقیقه از جمله دفاع، حمله، پاس‌کاری و... را می‌دهد. علاوه‌بر این، اگرچه بازی مانند نسخه کنسولی خود از نبود لایسنس‌ تعداد زیادی تیم رنج می‌برد؛ اما تیم‌های بزرگی مانند FC Barcelona تا تیم‌های کوچکتری مانند Liverpool FC، به صورت کامل در کنار لیگ قهرمانان در بازی شبیه‌سازی (لایسنس) شده‌اند. 

PES 2017 یک بازی رایگان است که اساس گیم‌پلی آن بر پایه ضربه زدن و کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش (Swipe کردن) است. اگر از طرفداران سری PES و تجربه فوتبال روی پلتفرم‌های موبایل هستید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از طریق فروشگاه‌های اپل‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنید.

دانلود SD360p دانلود‌ HD720p | دانلود Full HD1080p

دانلود بازی موبایل PES 2017





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار