تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
ايسوس از گوشي هوشمند ZenFone Live رونمايي کرد. اين گوشي در هند با قيمت 9999 روپيه که معادل 154 دلار است، به فروش مي‌رسد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از آی تی رسان نمايشگر 5 اينچي ZenFone Live از نوع IPS LCD بوده و داراي رزولوشن 1280 در 720 است. پردازنده 4 هسته‌اي گوشي، اسنپدراگون 410 بوده و GPU آن Adreno 306 است. رم گوشي 2 گيگابايت و حافظه داخلي آن 16 گيگابايت است، که با حافظه جانبي microSD مي‌توان آن را ارتقا داد. دوربين اصلي 13 مگاپيکسلي با دريچه ديافراگم f2.0 و دوبين سلفي 5 مگاپيکسلي با دريچه ديافراگم f2.2 وظيفه ثبت تصاوير کاربران را برعهده دارند. دوربين سلفي داراي فلش LED بوده و اندازه پيکسل آن 1.4 ميکرومتر است. گوشي دو سيم‌کارته است و باتري آن 2650 ميلي‌آمپر ظرفيت دارد. سيستم‌عامل گوشي اندرويد 6.0 و از رابط کاربري ZenUI ايسوس نسخه 3.0 استفاده مي‌کند.

ايسوس، ZenFone Live را اولين گوشي پخش زنده در دنيا مي‌داند که به طور real-time (زمان واقعي) تصاوير را زيباسازي مي‌کند. اين يعني گوشي حالت‌هاي زيباسازي براي دوربين دارد، که در برنامه‌هايي که شامل پخش زنده هستند مثل اينستاگرام، فيس‌بوک يا يوتيوب فعال مي‌شوند و بهبود کيفيت تصوير را در پي دارند.

گوشي دو ميکروفون با فناوري MEMS (سيستم‌هاي ميکروالکترومکانيکي) دارد که مي‌تواند کيفيت صدا دريافتي را بهبود دهد. کيفيت اين ميکروفون‌ها در محيط‌هاي شلوع و نويزي هم بسيار عالي است. اين گوشي در رنگ‌هاي صورتي، طلايي و سياه ارائه شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار