کد خبر: ۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
جدیدترین مدل رنو مگان، از حدود یک سال پیش وارد بازار جهانی شده و مورد استقبال قرار گرفته است. این خودرو، به‌زودی با تیونینگ R.S معرفی خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از CARSCOOPS نسل اول رنو مگان، در سال ۱۹۹۵ عرضه شد و به عنوان یک خودروی خانوادگی سایز متوسط، فروش خوبی داشت. نسل دوم این خودرو که در سال ۲۰۰۲۲ طراحی شد، با دو تیپ بدنه‌ی سدان و هاچبک، در ایران هم حضور پیدا کرد و شهرت این مدل را در سطح جهانی افزایش داد. امروزه نسل چهارم رنو مگان عرضه می‌شود که از سبک طراحی اولیه فاصله گرفته و به سمت خودروهای لوکس گرایش پیدا کرده است. این محصول، حالا با سه نوع بدنه‌ی سدان، هاچبک و استیت (استیشن) در بازارهای جهانی دیده می‌شود.


 رنو مگان RS ۲۷۵

رنو مگان R.S مدل

در سبد محصولات رنو، مگان R.S از اهمیت زیادی برخوردار است. این خودرو، با بدنه‌ی هاچبک دودر و توانایی‌های فنی، اوج قدرت‌نمایی رنو در کلاس خودروهای اسپرت و دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود. سال ۲۰۱۴، مگان R.SS توانست رکوددار نوربرگ‌رینگ در کلاس خود باشد و حالا با معرفی نسخه‌ی جدید برپایه‌ی مدل ۲۰۱۷، برای پس گرفتن جایگاه خود از هوندا سیویک تایپ R تلاش خواهد کرد.

رنو مگان 2017

امروزه ارزان‌ترین مدل رنو مگان هاچبک با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری به قدرت ۱۳۰ اسب بخار، حدود ۲۱ هزار دلار قیمت دارد. می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه‌ی R.S با پیشرانه‌ی ۱.۸ یا ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۸۰ تا ۳۰۰ اسب بخار عرضه شود. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۵ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت و قیمتی نزدیک به ۳۵ هزار دلار برای آن قابل پیش‌بینی است.

در ویدئویی که به‌تازگی توسط رنو منتشر شده است، مدل‌های مختلف مگان R.S در طول تاریخ، نمایش داده می‌شود. در لحظات پایانی این فیلم گرافیکی، به آخرین مدل این خودرو اشاره می‌شود که در حال عبور از تونل مشهور پیست موناکو است. باتوجه به اینکه مسابقه‌ی فرمول یک موناکو تا چند روز دیگر انجام خواهد شد؛ به احتمال فراوان، شاهد رونمایی از آخرین نسخه‌ی رنو مگان R.S در حاشیه‌ی این رقابت جایزه بزرگ خواهیم بود.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار