کد خبر: ۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
توسعه‌دهنده بازی Crackdown 3 به صورت رسمی تائید کرد که این عنوان از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. این بازی همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد و یکی از انحصاری‌های پر سر و صدای شرکت مایکروسافت و پلتفرم‌هایش شناخته می‌شود که قرار است انقلابی در بازی‌های ویدئویی در زمینه بهره‌وری از سرویس‌های ابری پدید آورد. Crackdown 3 برای مدتی طولانی است که در سکوت خبری قرار دارد و حتی در مقطعی شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که ساخت آن به طور کامل لغو شده است که البته این شایعه به تکذیب رسید. با این حال قرار است تا مدتی دیگر شاهد اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این بازی مورد انتظار باشیم.
به گزارش آی تابناک : به نقل از گیمفا مدت زمان بسیار کمی تا برگزاری رویداد سالانه E3 2017 مانده است و بی‌شک بازی Crackdown 3 که برای عرضه تا پایان سال جاری میلادی توسعه می‌یابد، جزوی از کنفرانس خبری مایکروسافت و غرفه این شرکت در این نمایشگاه خواهد بود. انتظار می‌رود که ضمن مشاهده یک تریلر جدید از این بازی که قطعاً تغییرات زیاد آن را به تصویر خواهد کشید، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار دقیق آن نیز باشیم؛ شرکت مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود که این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار خواهد آمد.

به عنوان یک بازی Xbox Play Anywhere، Crackdown 3 به صورت همزمان برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. کسانی که اقدام به خرید نسخه دیجیتالی بازی یاد شده کنند، می‌توانند در ضمن نگه داشتن ذخیره‌های خود و دسترسی به دیگر اطلاعاتشان، این بازی را بر روی پلتفرم مقصد دیگرش نیز تجربه کنند.

با این وجود این برنامه (Xbox Play Anywhere) در طول مسیر خود با لغزش‌های زیادی مواجه شده است. برای نمونه، نسخه‌ای از بازی‌های این چنینی را که برای رایانه شخصی خود خریداری کرده باشید به فروشگاه ویندوز گره خورده است. این مهم تجربه بازی را به خصوص در بخش چند نفره در شرایطی با مشکل همراه می‌کند. از سوی دیگر قابلت کراس-پلی (Cross-Play) این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرده است؛ اگرچه به حالت‌های غیررقابتی محدود می‌شود. بازی Crackdown 3 به طور قطع از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که در بالا اشاره شده، بازی Crackdown 3 در زمانی نامشخص در سال جاری میلادی برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار