کد خبر: ۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 25
سامسونگ ساخت گلکسی اس 9 را شروع کرده و به آن لقب استار یا ستاره داده است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از سام موبایل طبق گزارشی که در وب‌سایت کره‌ای The Bell منتشر شده است، سامسونگ طراحی و ساخت گلکسی اس 9 را آغاز کرده است. پرچم‌دار آینده سامسونگ در داخل کمپانی با لقب استار شناخته می‌شود و برای مدل بزرگ‌تر نیز لقب استار ۲ شناخته شده است.

طراحی و ساخت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تقریبا ۳ الی ۴ ماه زودتر از زمان‌بندی قبلی آغاز شده است؛ اما در مورد مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های محصولات کمپانی کره‌ای هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. با این حال، حدس زده می‌شود که بار دیگر شاهد دو نسخه از این تلفن هوشمند باشیم که مجهز به تراشه‌های ساخت کوالکام و سامسونگ هستند.

علت اینکه چرا برای پرچم‌داران جدید سامسونگ لقب استار (به معنی ستاره) انتخاب شده است نیز مشخص نیست. سامسونگ برای گلکسی اس 8 لقب پروژه‌ی رویایی را انتخاب کرده بود. گلکسی نوت 8 نیز ملقب به باشکوه است. فبلت جدید سامسونگ در تابستان رونمایی می‌شود و برای رقابت با آیفون جدید اپل به بازار عرضه خواهد شد.

انتشار چنین خبری نشان می‌دهد که سامسونگ پس از شکستی که با گلکسی نوت 7 داشته است سیاست‌هایش را تغییر داده تا محصولات پرچم‌دارش با مشکلی در فروش مواجه نشوند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار