تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام اوایل امروز، یک قابلیت جدید و بسیار کاربردی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. این ویژگی که با نام archive شناخته می‌شود، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

اینستاگرام

به گزارش آی تابناک : به نقل از ANDROIDHEADLINES البته باید توجه داشت که archive قرار نیست جای حذف کردن پست‌ها را بگیرد و شما هنوز می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ارسالی خود را به صورت کامل حذف کنید. اما با استفاده از قابلیت آرشیو می‌توانید پست‌هایتان را از دید عموم مخفی کنید به‌گونه‌ای که پس از آن تنها توسط خود شما قابل دیدن باشند. همان‌طور که مشخص است به کمک این ویژگی می‌توانید تصاویر خود را بدون نیاز به استفاده از سرویس‌هایی هم‌چون Google Photos و یا Apple’s Photo ذخیره کنید.

باید توجه داشت که اینستاگرام هنوز این قابلیت را به‌صورت رسمی معرفی نکرده است، اما از آن‌جایی که کاربران قادر به استفاده از آن هستند، به نظر می‌رسد زمان بسیار کمی تا معرفی رسمی این قابلیت باقی مانده است. همچنین اینستاگرام عنوان کرده که در ماه‌های آینده قصد دارد قابلیت‌های بخش آرشیو را گسترش دهد و این بخش را کاربردی‌تر کند.

اینستاگرام همیشه در حال ارایه امکاناتی تازه و کاربردی است تا بتواند کاربران خود را برای همیشه حفظ کند. به نظر می‌رسد آرشیو نیز یکی از همین قابلیت‌ها باشد، زیرا کاربران می‌توانند پست‌های خود را به صورت کامل آرشیو کنند و پس از بازگشت به همه آن‌ها دسترسی داشته باشند، به این ترتیب نیازی به حذف حساب نخواهد بود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار