کد خبر: ۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ریاست جمهوری تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در چارچوب سیاست های راهبردی پژوهش و فناوری نظام، کمک به هدایت رساله های دکتری به سمت نیاز های اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه کشور دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی (بنیاد ملی علم ایران) اسفند ماه سال گذشته منتشر شد. 
بر اساس این فراخوان دانشجویان مقطع دکتری تا 31 اردیبهشت 96 طبق آیین نامه منتشر شده فرصت به ثبت نام برای دریافت حمایت از صندوق را داشتند اما بر اساس ارائه درخواست های مکرر فرصت ثبت نام در این فراخوان تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد علاقه مندان با مراجعه به سایت صندوق نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور دارای 13 کارگروه تخصصی با موضوع های مختلف است که طرح های ارائه شده از سوی محققان و پژوهشگران را مورد بررسی قرار می دهد و با تصویب هریک از طرح ها، میزان حمایت مادی و معنوی آن طرح، از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور مشخص می شود.
صندوق در راستای توسعه علم و فناوری در کشوربا بررسی طرح ها در کارگروه های مختلف، کرسی های پژوهشی ملی و بین المللی و نیزگرنت پژوهشی ( پژوهانه) ملی و بین المللی اعطاء می کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار