کد خبر: ۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
هواوی نسل جدید گوشی آنر A را با نمایشگر ۵ اینچی HD، اسنپدراگون ۴۳۵ و قیمت ۱۱۶ دلاری معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت آنر 6A قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد، برخی را از نسل پیشین خود آنر 5A به عاریت گرفته است و برخی تغییرات جدید نیز به همراه دارد.

طراحی آنر 6A

هواوی برخی تغییرات نسبت به نسل پیشین در گوشی جدیدش اعمال کرده است؛ مثلا یک قطعه‌ی پلاستیکی در بخش پشتی گوشی با یک قطعه‌ی فلزی جایگزین شده است، اما قسمتی که آنتن گوشی درون آن قرار گرفته همچنان پلاستیک است. قسمت دوربین گوشی نیز بازطراحی شده و همانند فلش LED و اسکنر اثر انگشت به شکل دایره درآمده است. با این حال قسمت جلوی گوشی تغییرات چندانی به خود ندیده است. با وجود این که گوشی از دکمه‌های ناوبری داخلی در نمایشگر بهره می‌برد، اما حاشیه‌های آن همچنان زیاد است.

با توجه به استفاده از باتری بزرگتر و بدنه‌ی فلزی پشت گوشی، وزن این محصول از نسل پیشین خود بیشتر شده، اما اندازه‌ و ابعاد گوشی در مقایسه با آنر 5A تغییری نداشته است.

آنر 6A معرفی شد +عکس

مشخصات فنی آنر 6A

آنر 6A همان نمایشگر ۵ اینچی HD نسل پیشین را به ارث برده است، اما در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود؛ یک مدل با رم ۲ گیگابایتی + ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل دیگر با رم ۳ گیگابایتی + ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. هر دو نسخه مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ هستد. این پردازنده در مقایسه با سری Kirin 65x از باندهای نسل چهارم بیشتری پشتیبانی می‌کند.

در قسمت دوربین، آنر 6A از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX278 ساخت سونی و فلش LED در پشت و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو بهره می‌برد. مدل پیشین مجهز به یک فلش LED در کنار دوربین جلو بود، اما هواوی اکنون تصمیم گرفته تا آن را از طراحی نسل جدید گوشی خود حذف کند. این گوشی اندروید نوقا نسخه ۷.۱  را به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 اجرا می‌کند.

ظرفیت باتری گوشی از ۲۲۰۰ میلی‌آمپر به ۳۰۲۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است. با وجود اینکه اسنپدراگون ۴۳۵ از فناوری شارژ سریع نسخه‌ی ۳ پشتیبانی می‌کند، هواوی محصول جدید خود را با یک شارژر ۵ ولتی و ۱ آمپری عرضه می‌کند.

قیمت آنر 6A

نسخه‌ی مجهز به ۲ گیگابایت رم این گوشی به قیمت ۱۱۶ دلار به فروش خواهد رسید، در مقابل نسخه‌ی ۳ گیگاباتی برچسب قیمت ۱۴۵ دلاری خواهد داشت. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱ ژوئن ادامه خواهد داشت. این محصول در رنگ‌های طلایی، رز گلد، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار