کد خبر: ۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
چنانچه قصد خرید یکی از محصولات مک بوک را دارید، بهتر است تا دو هفته دیگر منتظر بمانید. با ما باشيد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ديجياتو، اگر به فکر آن افتاده اید که یکی از مک بوک های اپل را خریداری کنید، بهتر است حدود دو هفته دیگر صبر کنید چرا که اهالی کوپرتینو در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود که در پانزدهم خرداد برگزار می شود، احتمالاً علاوه بر معرفی آپدیت های آیفون، مک و ساعت هوشمندشان، از محصولات تازه خود هم رونمایی خواهند کرد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

باید گفت اپل هنگامی که لپ تاپ هایی با چیپ های جدید را روانه بازار می کند، مدل های پیشین خود را از رده خارج کرده و از این رو چنانچه قصد خرید یکی از محصولات مک بوک را دارید، بهتر است تا دو هفته دیگر منتظر بمانید و در این صورت احتمالاً مقداری در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

طبق اعلام وبسایت بلومبرگ، اپل در WWDC مدل های ارتقاء یافته مک بوک پرو، مک بوک و مک بوک ایر را به همراه چیپ های جدید اینتل معرفی می کند.

همچنين گزارش ها نشان می دهند اهالی کوپرتینو احتمالاً در آینده ای نزدیک از آیپدهایی جدید به همراه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری هم رونمایی خواهند کرد.

گفتنی است با وجود آنکه نباید انتظار ارتقایی قابل توجه را داشته باشیم اما مدل های تازه حتماً از پرفورمنس بالاتری نسبت به نسخه های کنونی برخوردار خواهند بود. همچنین شاید بدانید که به عنوان مثال مک بوک ایر از سال 2015 تا به حال بروز رسانی به خود ندیده و دیگر لپ تاپ های اپل هم که اخیراً آپدیت شده اند، از تازه ترین پردازنده های اینتل بهره نمی برند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار