تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 24
معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران با تاکيد بر تلاش براي ساده‌سازي ارائه خدمات مخابرات، از حذف حضور مالک براي تغيير نام خط تلفن و وصل کردن يک‌طرفه تلفن‌هايي که به علت بدهي صورت دوطرفه قطع شده بودند خبر داد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایسنا داوود زارعيان با اشاره به ساده‌سازي ارائه خدمات براي دفتر امور مشترکان مخابرات اظهار کرد: ساده‌سازي خدمات در چند حوزه وجود دارد. بخش اول که درخواست‌هاي زيادي در مورد آن وجود داشت، مساله‌ي نقل و انتقال تلفن بود. اين کار در گذشته با حضور مالک انجام مي‌شد اما ما در طرح ساده‌سازي حضور مالک را حذف کرديم.

وي ادامه داد: بدين ترتيب هر کس در هر مکاني که تلفن را خريداري کرده اگر فقط در سند ذکر شده باشد، همکاران ما تلفن را به نام مي‌زنند و اگر ذکر نشده باشد با ارائه سند و درخواست خريدار، اين کار انجام مي‌شود. اين طرح در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته و تقريبا بيشتر مشترکاني که داراي مشکل بودند مراجعه کرده و تلفن را به نام خود ثبت کردند.

معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران با اشاره به موضوع حذف مدارک اضافي در ثبت‌نام توضيح داد: بحث ديگر موضوع حذف مدارک اضافي است. ما تمامي مدارک از جمله کپي شناسنامه و سند و غيره را که قبلا براي ثبت‌نام دريافت مي‌کرديم، حذف کرده و اکنون ثبت‌نام با کپي کارت ملي انجام مي‌شود. همچنين امکان ثبت‌نام از طريق پورتال به صورت غيرحضوري را فراهم کرديم که هم در حوزه تلفن ثابت و هم ADSL اين طرح اجرا مي‌شود.

زارعيان در ادامه درباره وصل تلفن‌هايي که به صورت دوطرفه قطع شده‌اند، بيان کرد: بحث ديگر، وصل کردن تلفن‌ها براي مشترکيني است که به علت عدم پرداخت بدهي تلفن‌شان دوطرفه قطع شده است. بنابراين تلفن‌هاي کساني که بدهي‌شان به وديعه نرسيده، يک‌طرفه وصل مي‌شود و در صورتي که مشترکين بدهي خود را پرداخت کنند، تلفن آنها مجددا وصل خواهد شد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: برنامه ما اين است که به سمت ساده‌تر کردن طرح برويم. بنابراين حذف کاغذ، پرونده و مراجعه را در دستور کار داريم. البته اگر کسي علاقه‌مند بود مي‌تواند حضور يابد، اما ما در برنامه داريم که تا پايان امسال حذف کاغذ و مشتري را به‌طور کامل در دفاتر اجرا کنيم. ثبت‌نام و پرداخت از طريق پورتال نيز آغاز شده است. مکانيزه کردن دفاتر، امضاي ديجيتالي و حذف کاغذ را نيز در دستور کار داريم که در تهران شروع شده و برخي از مراکز منطقه ۸ آغاز شده‌اند تا بتوانيم تا پايان سال کاغذ را حذف کنيم.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار