کد خبر: ۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 23
شرکت اچ پی از تازه ترین لپ تاپ خود که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارد، رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از مهر، این لپ تاپ دارای نمایشگر لمسی است. نمایشگر Spectre X۲ کوچک و ۱۲.۳ اینچی است، اما دقت آن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است که رقم قابل توجهی محسوب می شود.

صفحه کلید جداشدنی این لپ تاپ انعطاف پذیری بالایی دارد و مجموعه امکانات آن باعث می شود که Spectre X۲ به رقیبی جدی برای Surface Pro شرکت مایکروسافت مبدل شود.

شاسی و بدنه این لپ تاپ آلومینیومی و سیاه رنگ است و البته در طراحی بدنه آن از فولاد ضدزنگ هم استفاده شده است. این تبلت دارای دستگیره تاشویی است که با جدا شدن صفحه کلید می توان از آن برای قراردادن Spectre X۲ بر روی میز و دیگر سطوح با زاویه دید حداکثر ۱۶۵ درجه استفاده کرد.

این لپ تاپ دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و یک دوربین مادون قرمز بوده و به میکروفون نیز مجهز است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هم در پشت این لپ تاپ وجود دارد. همراه با Spectre X۲ یک قلم دیجیتال برای نگارش مطالب بر روی نمایشگر و وارد کردن اطلاعات هم عرضه می شود.

لپ تاپ یاد شده سخت افزار قدرتمندی هم دارد و در آن از نسل هفتم پردازنده Core i۷-۷۵۶۰U اینتل استفاده شده است. ۸ گیگابایت حافظه LPDDR۳ و ۳۶۰ گیگابایت حافظه داخلی PCIe SSD از جمله دیگر امکانات لپ تاپ تازه اچ پی است.

باتری ۴۱.۵۸ واتی لیتیومی ۸ ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ مذکور را ممکن می کند. این رقم در صورت مشاهده مداوم ویدئو به ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه کاهش می یابد. قابلیت شارژ سریع باعث می شود نیمی از ظرفیت باتری Spectre X۲ در عرض نیم ساعت پر شود.

سازگاری با ۸۰۲.۱۱ac  و  Bluetooth ۴.، دو پرت USB ۳.۱ Type-C، یک پرت DisplayPort ۱.۲ از جمله امکانات این لپ تاپ ۱.۱ کیلوگرمی است. عرضه این محصول از یک هفته دیگر به قیمت هزار دلار آغاز می شود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار