کد خبر: ۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 23
با معرفی بازی اندروید و آیفون City Mania: Town Building Game، محصولی با کیفیت در سبک شبیه‌ساز شهرسازی، همراه ما باشید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی دیروز در زومجی بازی شهرسازی Build Away را برای شما معرفی کردیم؛ شبیه‌ساز جذابی که با ویژگی‌های محدود ما را با دختری جوان برای رساندن شهری کوچک به شکوه و جلال همراه می‌کرد. Build Awayy هرچند محصولی جذاب بود اما در مقایسه بازی‌های نامدار شهرسازی مانند Sim City و اخیرا Cities Skyline حرفی برای گفتن نداشت. با این حال امروز به سراغ یکی دیگر از بازی‌های شهرسازی رایگان اما با ویژگی‌های پرشماری رفته‌ایم که بازیکنان در آن فرصتی عالی را برای تجربه‌ یک مدیریت شهری بزرگ به دست می‌آوردند. بازی City Mania: Town Building Game از بسیاری جهات بی شباهت به ساخته‌ الکترونیک آرتز یا پارادوکس اینتراکتیو نیست. وجود ساختمان‌های اداری، سیاسی و اقتصادی بسیار در کنار سایر خصوصیات که به آنها در ادامه می‌پردازیم، ساخته‌ گیم‌لافت را به محصولی عالی تبدیل می‌کند.

بازی City Mania: Town Building Game

صدها ساختمان برای ساختن در بازی ارائه شده است

در این بازی با یک کارگر ساختمان همراه می‌شوید تا با فراگیری اولین آموزش‌ها با نحوه‌ ساخت ساختمان‌ها یا نحوه‌ ارتقا آنها آشنا شوید. بازی از همان ابتدا مشکلاتی را برایتان معرفی می‌کند که احتمالا با آن روبرو می‌شوید. با توجه به گسترده بودن یک شهر تمامی مشکلاتی احتمالی در City Mania در نظر گرفته شده است. با ساخت اولین ساختمان‌های مسکونی باید به دنبال ایجاد شغل برای شهروندان و تامین مایحتاج بهداشتی آنها باشید. مانند بازی Sim City شهر شما نیاز به ادارات مختلفی مانند پلیس یا همچنین آتش‌نشانی دارد تا در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان اقدام شود. البته موضوعی که City Maniaa را متمایز می‌کند حضور شخصیت‌های داستانی در این بازی است. کارگران و نیروهای دیگر به مرور در بازی آزاد می‌شوند و شما باید برای بهره‌بری بالاتر از ساختمان‌ها و همچنین به دست آوردن مصالح ساختمانی مورد نیاز، این شخصیت‌ها را در ساختمان‌ها به کار بگیرید.

از جمله ویژگی‌های بازی حضور جعبه‌های جادویی است که شباهت بسیاری با جعبه‌های بازی Overwatch دارد. با باز  کردن این جعبه‌ها که در چهار حالت افسانه‌‌ای تا معمولی هستند، می‌توانید آیتم‌ها و شخصیت‌های جدیدی را برای استقرار در ساختمان‌ها به دست بیاورید. طراحی کارتونی و رنگارنگ بازی دیگر موضوعی است که در City Mania خودنمایی می‌کند. بازیکنان قادر به استفاده از آیتم‌ها،‌ خیابان‌ها و همچنین مراکز تفریحی مختلفی برای زیبا کردن شهر هستند که جذابیت خاصی را به محیط می‌دهد. از سوی دیگر مانند بازی‌های بزرگ شبیه‌سازی مدیریت شهر، در سیتی مانیا می‌توانید آن‌طور که علاقه دارید جاده‌ها و خیابان‌ها را ایجاد کنید. شما همچنین برای ساخت و ارتقاء ساختمان‌ها نیاز به مصالحی دارید که برای به دست آوردن آنها در کنار خرید‌های درون برنامه‌ای باید از طریق کارخانه‌ها اقدام کنید.

بازی City Mania: Town Building Game

اگر به دنبال یک شبیه ساز شهرسازی با آیتم‌های پر شمار و ویژگی‌های مثال زدنی در گوشی‌ همراه هستید، ساخته‌ گیم‌لافت با صدها المانی که در اختیارتان می‌گذارد گزینه مناسبی خواهد بود. با توجه به رایگان بودن این بازی، خرید‌های درون برنامه‌ای نقش اساسی را برای تجربه راحت‌تر ایفا می‌کنند. طراحی‌های گرافیکی زیبا، شخصیت‌های متنوع در دسترس، ساختمان‌هایی از همه نوع از مراکز درمانی مانند بیمارستان گرفته تا کارخانه‌های عظیم الجثه یا آتش‌نشانی و پارک‌ها تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در بازی City Mania در انتظارتان هستند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p | دانلود با رزولوشن 1080p

دانلود بازی City Mania





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار