کد خبر: ۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 23
به تازگی منابع خبری موثق جزئیاتی از گوشی جدید نوکیا که با نام نوکیا ۹ قرار است به تولید برسد منتشر کرده اند. که فرض بر این نهاده شده تا چند ماه دیگر معرفی شده و تولید انبوده آن شروع شود. که این منابع خبری توسط gicbench تایید شده و احتمال می رود این پرچمدار جدید به این شکل و شمایل باشد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زوم تک شرکت گلوبال اچ ام دی یکی از بزرگترین شرکای نوکیا و منبع خبری بوده که صحت ابن ماجرا را تایید کرده است. به این صورت که این شرکت گوشی ساخت خود را که به احتمال بیش از ۹۰ درصد همان نوکیا ۹ است را در gicbench ظاهر نموده و این امر سوژه جدید خبرنگاران و فعالین این عرصه شده است. نوکیا ۹ که احتمال نیز داده میشود نوکیا ۸ نامیده شود از جزئیات سخت افزاری بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نوکیا ۹ قرار است از یک چیپ ۱۰ نانومتری با پردازنده ۸ هسته ای و اسنپدراگون ۸۳۵ بهره ببرد که این مشخصات امتیاز بسیار بزرگی برای این گوشی بوده و کمی موقعیت رقیبان را به خطر می اندازد. فقط باید منتظر بود و دید تا این گوشی در antutut چگونه ظاهر می شود؟ همچنین فرکانس پردازنده این گجت به احتمال زیاد ۱.۹ گیگا هرتز خواهد بود.

رم مورد استفاده شده در نوکیا  ۴   چهار گیگ خواهد بود که سیستم عامل آندروید نوقا یا همان ۷.۱.۱ باعث خواهند گردید تا این گوشی بهترین کار های گرافیکی و سنگین را به نحو احسن انجام دهد. همچنین طبق گفته برخی کارمندان شرکت نوکیا سیستم عامل این گوشی به احتمال زیاد نزدیک به سیستم عامل ساخته خود گوگل که بر روی گوشی های نکسوس نیر نصب می باشند نزدیک خواهد بود .

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا اس ۸ پلاس می تواند رقیب این گوشی باشد.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار