کد خبر: ۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 22
اپلیکیشن ماهنامه‌های «سرآمد» و «دانش‌بنیان» طراحی شده که علاوه بر استفاده بسیار آسان و کاربردی، این اپلیکیشن در حالت آفلاین نیز قابل استفاده است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اپلیکیشن‌ ماهنامه‌های «سرآمد» و «دانش‌بنیان» ضمن برخوردار بودن از محیط کاربری آسان و سازگاری با تمامی دستگاه‌های هوشمند با بهره‌مندی از فناوری واقعیت افزوده مطالب این دو ماهنامه را به شیوه‌ای نو در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند.

اپلیکیشن های دانش‌بنیان و سرآمد رسانه‌های خبری آنلاین هستند که تمامی اخبار و اطلاعاتی که در این حوزه و در مجلات به صورت کاغذی و چاپی وجود دارد در قالب یک نرم افزار موبایل هم قابل دسترسی است.

در نسخه موبایلی آن قابلیت هایی مانند امتیاز دهی به مطالب، گذاشتن نظرات و پیشنهادات و پرسش‌ها، امکان به اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی و بسیاری از امکانات دیگر فراهم شده است که باعث ایجاد یک بستر تعاملی با کاربران آنها می شود.

 همراهی و دسترسی سریع به مطالب مجلات به صورت «همیشه و همه‌جا» وجه تمایز اصلی نسخه نرم افزاری این دو ماهنامه است و کاربر به راحتی می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن در یک فضای کاربری مناسب به راحتی به تمامی مطالب دسترسی داشته باشد.

 نخبگان و سرآمدان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان و عموم افراد جامعه مخاطبان اپلیکیشن به‌شمار می‌روند. این اپلیکیشن‌ها به‌راحتی با مراجعه به بازارهای بین‌المللی اپ‌استور و گوگل‌پلی و کافه بازار در دسترس و قابل استفاده هستند.

برای دربرگیرندگی استفاده‌کنندگان دستگاه‌های هوشمند همراه، این اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی و پیاده سازی شده است و مخاطبان می‌توانند متناسب با دستگاه خود از نسخه سازگار استفاده کنند. 




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار