تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 22
ايسوس از عرضه لپ تاپ جديدي خبر داده که از سخت افزار پيشرفته و قدرتمندي براي اجراي بازي هاي ويدئويي برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از اينکوايرر، اين لپ تاپ مجهز به پردازنده هاي Ryzen شرکت اي ام دي خواهد بود و رونمايي از آن ظرف دو هفته آينده در نمايشگاه کامپيوتکس تايوان رخ خواهد داد.

ريزپردازنده هاي ۴ تا ۱۶ هسته اي رايزن شرکت اي ام دي در سال ۲۰۱۷ معرفي شدند و مبتني بر معماري جديد ۱۴ نانومتري هستند. نرخ سرعت اين پردازنده ها از ۳.۲ تا ۴.۱ گيگاهرتز در نوسان است.

در حال حاضر تنها يک ويدئوي ۳۰ ثانيه اي در مورد اين لپ تاپ در اينترنت منتشر شده که اطلاعات چنداني در مورد ويژگي هاي فني لپ تاپ مذکور در اختيار مخاطب قرار نمي دهد.

اي ام دي به تازگي از توليد سخت افزار تازه خود موسوم به 'Raven Ridge' APU خبر داده که متشکل از يک پردازنده مرکزي و پردازنده گرافيکي Vega بر روي يک تراشه واحد است. قرار است از 'Raven Ridge' APU در طيف گسترده اي از تبلت ها، لپ تاپ ها و ... استفاده شود. اما بعيد به نظر مي رسد اين کار تا قبل از پاييز امسال صورت بگيرد.

به احتمال زياد در لپ تاپ بازي جديد ايسوس از پردازنده ۱۶ هسته اي رايزن که بهترين عملکرد را دارد استفاده شده است. عمر باتري بالا، صفحه کليد خاص و متناسب با نيازهاي کاربران بازي هاي ويدئويي نيز از جمله ويژگي هاي احتمالي لپ تاپ مذکور خواهد بود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار