تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 22
گزارش‌های منتشر شده از سوی تحلیلگران مطرح بازار حکایت از آن دارد که فرایند تولید آیفون ۸، پرچمدار جدید شرکت اپل در حال حاضر به نحوی در جریان است که در عرضه این محصول به بازار هیچ تاخیری را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش آی تابناک : به نقل از شهر سخت افزار تا پیش از این گزارش‌ها و اخبار غیررسمی و متفاوتی در خصوص احتمال تاخیر در رونمایی یا عرضه گسترده آیفون ۸ شرکت اپل به بازار، به گوش می‌رسید. کارشناسان و متخصصان، پیچیدگی فرایند تولید مولفه‌های سخت‌افزاری جدیدی که قرار است در پرچمدار مدرن و متفاوت اپل به کار بسته شود یا حتی محدودیت در کمیت تولید این مولفه‌ها را از جمله دلایل ایجاد تاخیر احتمالی عنوان کرده بودند. تمامی این عوامل دست به دست هم داده بود تا تحلیلگران، ورود آیفون ۸ به بازار را برای ماه‌های پایانی سال جاری میلادی یا حتی اوایل سال آتی میلادی پیش‌بینی کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Seeking Alpha که از طرف وب‌سایت معتبر Cult of Mac هم تایید شده، مورگان استنلی از تحلیلگران مطرح بازار اعلام کرده اپل در عرضه آیفون ۸ با تاخیر روبرو نخواهد شد. آن‌طور که توسط این منبع آگاه اعلام شده همه چیز بر وفق مراد کوپرتینویی‌ها خواهد بود تا در ماه سپتامبر شاهد عرضه پرچمدار جدید این شرکت به بازار باشیم. همان‌طور که می‌دانید اپل پیش از این نیز در اکثر موارد، آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر پیش روی کاربران قرار داده است.

به‌نظر می‌رسد این تحلیل تا حدی معتبر است که حتی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند ارزش سهام اپل، در نتیجه عدم تاخیر در عرضه آیفون جدید این شرکت، افزایش خواهد یافت. درنظر داشته باشید که این تحلیل‌ها با توجه به شرایط فعلی تولید آیفون جدید اپل و البته به‌طور غیررسمی و بدون تایید از سوی مسئولان اپل اعلام شده‌اند. این در حالی است که برخی معتقدند تقاضای بالا برای خرید آیفون جدید که احتمالا از مشخصه‌های سخت‌افزاری و طراحی متفاوتی هم بهره‌مند خواهد شد اپل را در تامین نیازهای بازار با چالش‌های جدی روبرو خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر، به‌‌نظر می‌رسد تحلیل‌های جدید، موید توییتی هستند که در اوایل ماه جاری میلادی از طرف حساب کاربری OnLeaks@ منتشر شده بود. در این توییت عنوان شده بود تولید انبوه آیفون ۸ اپل به نحوی برنامه‌ریزی شده تا در نهایت امر، شاهد عرضه این محصول، بدون وقفه و در موعد مقرر آن در ماه سپتامبر باشیم.

همان‌طور که گفتیم هنوز هیچ یک از مسئولان اپل، این اظهارنظرها را تایید یا تکذیب نکرده‌‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار