کد خبر: ۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 22
آخرین ویژگی که قرار است به این شبکه اجتماعی اضافه ‌شود، امکان سفارش آنلاین غذا را به کاربران با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت فیسبوک می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از آی تی ایران امکانات جدید فیسبوک این روزها با سرعت زیادی در حال اضافه شدن هستند. اعلانات (ناتیفیکیشن) اینستاگرام، Marketplace با امکانات جدید و تیپ ظاهری جدید کامنت‌ها از جمله تغییرات و امکانات جدید فیسبوک در این روزها محسوب می‌شوند.  آخرین ویژگی که قرار است به این شبکه اجتماعی اضافه ‌شود، امکان سفارش آنلاین غذا را به کاربران با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت فیسبوک می‌دهد. حال کاربران می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را بدون خارج شدن از منزل و دور شدن از صفحه فیسبوکشان سفارش دهند.

کاربران می‌توانند با لمس آیکون همبرگر آبی رنگ در قسمت منو اپلیکیشن فیسبوک، غذای مورد نظرشان را سفارش دهند و کاربرانی هم که از وبسایت فیسبوک استفاده می‌کنند، با کلیک بر روی آیکون همبرگر در منوی بالای وبسایت، می‌توانند سفارش خود را انجام دهند. طبق گزارش، این سیستم سفارش توسط وبسایت‌های Delivery.com و Slice طراحی و پشتیبانی شده است.

وقتی که وارد صفحه سفارش غذای فیسبوک می‌‌شوید، می‌توانید لیست رستوران‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند را مشاهده کنید. با زدن بر روی هر کدام از رستوران‌ها، مستقیما وارد صفحه اختصاصی آن رستوران شده و با انتخاب گزینه "شروع سفارش" می‌توانید به منوی غذاهای آن رستوران دسترسی پیدا کنید. در ضمن یک قسمت هم برای اطمینان از دریافت غدا در محل مورد نظرتان تعبیه شده و البته در صورتی که بخواهید سفارشتان را در جای دیگری تحویل بگیرید در این قسمت می‌توانید آدرس جدیدتان را ذکر کنید. ضمنا در سفارشات آزمایشی که انجام شد، رابط کاربری بسیار سریع و دقیق عمل می‌کرد.

در مجموع، سفارش مستقیم غذاها از صفحه فیسبوک کار را برای کاربرانی که نمی‌دانند کدام رستوران در حوالی محل زندگی آنها سفارشات آنلاین را پشتیانی می‌کند، بسیار خوشایند خواهد بود. در ضمن کاربران دیگر نیازی به جستجو در صفحه رستوران فیسبوک نخواهند داشت. با این روند، فیسبوک می‌تواند کاربران را بیش از پیش در شبکه اجتماعی خود حفظ کند و این مسئله مطمئنا برای این شبکه اجتماعی پیامدهای مثبتی خواهد داشد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار