کد خبر: ۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
گروهی از محققان آلمانی یک هدست واقعیت مجازی ساخته که دارای سه صفحه نمایش است. به این ترتیب کاربر و تماشاچی او می توانند دنیای مجازی را همراه یکدیگر تجربه کنند.

به گزارش آی تابناک : به نقل از بی جی آر، این هدست واقعیت مجازی جدید درحقیقت همان «اوکلوس ریفت» است که تغییراتی در آن ایجاد شده و اکنون FaceDisplayy نامیده می شود.

این صفحات نمایش در حقیقت وسیله ای برای کاربر هدست و اطرفیان اوست تا در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برای این منظور کافی است آنها نقاط حساس در صفحه نمایش را لمس کنند و می توانند در فضای مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

گروهی از محققان دانشگاه اولم در آلمان این دستگاه عجیب را ساخته اند. در تحقیق مربوط به ساخت این هدست آمده است: این یک دستگاه واقعیت مجازی متحرک با چند صفحه نمایش است. هدف طراحی FaceDisplay آن است که افراد تماشاچی هم بتوانند علاوه بر درک دنیای مجازی این هدست با آن تعامل داشته باشند.

به این ترتیب کاربران می توانند در محیط های عمومی با واقعیت مجازی ارتباط برقرار کنند. دراین حالت نیازی نیست ارتباط خود را با محیط یا اطرافیانشان قطع کنند.

 این هدست در حقیقت سه صفحه نمایش اوکلوس ریفت را ترکیب کرده و همه تجربیات کاربر در دنیای مجازی را برای تماشاچیان نمایش می دهد.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار