کد خبر: ۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
با توجه به پیشرفت روز‌افزون لپ‌تاپ‌ها و افزایش انتظارات مردم از کارایی و عملکرد لپ‌تاپ‌ها، کمپانی اپل قصد دارد در خط تولید لپ‌تاپ‌های خود سه مدل جدید را قرار بدهد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از کلیک قرار است کمپانی اپل ماه ژوئن و در جریان برگزاری کنفرانس WWDC (کنفرانس توسعه دهندگان) خود از سه مدل جدید لپ تاپ مک بوک رونمایی کند. در حالی که برخی منابع خبری می گویند این لپ تاپ ها کاملا جدید خواهند بود و برخی دیگر معتقدند اپل صرفا قصد دارد به روزرسانی هایی را در مدل های فعلی لپ تاپ های خود به عمل آورد.
رونمایی از سه لپتاپ جدید اپل
رونمایی از سه لپتاپ جدید اپل
بر اساس گزارش‌های بدست آمده، مک بوک پرو فعلی با پردازنده‌ی نسل هفتمی Kaby Lake و صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی به روز خواهد شد. مک بوک پرو‌های ۱۲ اینچی فعلی از CPU نسل ششم Core M استفاده می‌کنند. یکی از مشکلات عمومی مک بوک ها عمر نه چندان بالای باتری است و لذا احتمالا اپل در مک بوک های تازه خود از پردازنده های جدید Kaby Lake اینتل استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از لپ‌تاپ احتمالی اپل در کنفرانس WWDC مک بوک ایر است که در حال حاضر ارزان‌ترین لپ تاپ اپل با قیمت ۹۹۹ دلار شناخته می‌شود. به دلیل فروش قوی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر اپل قصد دارد با ارتقا پردازنده‌ی مک‌بوک ایر یک مدل جدید از این سری را در کنفرانس توسعه دهندگان معرفی کند.

در خبر‌های بدست آمده هیچ اشاره‌ای به ارتقا RAM در لپ‌تاپ‌های اپل نشده است. فقدان وجود رم ۳۲ گیگابایتی یکی از بزرگترین‌ها شکایت‌ها در مورد لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو است. همچنین خبرهایی شنیده و دیده می‌شود که اپل کماکان قصد دارد از درگاه USB Type-C به صورت انحصاری در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند که این خبر می‌تواند به اندازه کافی رضایت کاربران جدی و حرفه‌ای را جلب کند. شایعاتی وجود دارد که اپل در حال طراحی و توسعه‌ی CPU مستقل خود است اما از این CPU در لپ‌تاپ‌های جدید خود استفاده نخواهد کرد. همزمان با کنفرانس WWDC 2017 که در چند روز برگزار می شود، محصولات دیگری مانند آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی با ابعادی نزدیک به آیپد ۹٫۷ اما با حاشیه های نمایشگر کمتر و اسپیکر Siri لمسی نیز معرفی خواهد شد. شایعاتی در مورد محصولات و فناوری های دیگر نیز وجود دارد ولی هنوز بصورت جدی مورد تایید قرار نگرفته اند.

کنفرانس WWDC اپل از ۵ تا ۹ ژوئن (۱۵ خرداد تا ۱۹ خرداد) برگزار شده و طی آن نسخه جدید سیستم عامل iOS که قرار است در آیفون ۸ به کار رود هم رونمایی خواهد شد. ممکن است طی این مراسم نسخه جدیدی از سیستم عامل MacOS هم در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار