تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
کمپانی اچ تی سی چند روز پیش از تلفن پرچمدار جدید خود با نام HTC U11 رونمایی کرد که محصول ایده آلی به نظر میرسد و شاید این پرچمدار بتواند اچ تی سی را در صنعت گوشی های هوشمند احیا کند، هر چند باید منتظر بررسی ها و بازخورد ها از این دستگاه بمانیم. اما کاربرانی که بتوانند گذشته را به خاطر بیآورند مطمئنا روزهای اوج اچ تی سی را به یاد دارند.

به گزارش آی تابناک : به نقل از سخت افزار اچ تی سی در سال 1997 تاسیس شد و اکنون بیستمین سالگرد تاسیس اچ تی سی را شاهد هستیم که کمپانی ویدئوی جذابی را نیز به همین مناسبت منتشر کرده است.

طبق انتظار در این ویدئو شاهد نوآوری ها، خلاقیت ها و خدماتی هستیم که اچ تی سی در طول 20 سال گذشته به صنعت دستگاه های موبایل ارائه کرده است و سازنده ی تایوانی از این نظر کاملا پر بار است. اچ تی سی در سال 1998 اولین دستگاه بیسیم با نمایشگر لمسی خود را ساخت و در سال 2005 یکی از اولین گوشی های 3G را تولید و روانه ی بازار کرد. یکی از اولین گوشی های مجهز به GPS، اولین گوشی اندرویدی، ساخت اولین گوشی نکسوس برای گوگل، اولین گوشی اندرویدی با پشتیبانی از شبکه ی 4G، اولین گوشی تمام فلزی با آنتن داخلی ( One M7 ) و غیره همگی از افتخاراتی بوده اند که از زمان تاسیس اچ تی سی نسیب این کمپانی شده است. اچ تی سی همواره یک سازنده ی معتبر حتی از نظر دیگر کمپانی ها بوده است و گوشی هایی مانند Sony Ericsson Xperia X1 توسط اچ تی سی تولید شدند. اچ تی سی همواره رابطه  ی بسیار خوبی با گوگل داشته است و جدیدترین گوشی های گوگل یعنی پیکسل و پیکسل اکس ال نیز توسط اچ تی سی به تولید رسیده اند.

نوآوری و استعداد از شعارهای همیشگی اچ تی سی بوده اند که انصافا اچ تی سی برازنده ی این دو عبارت نیز بوده است و درست است که در سال های اخیر این کمپانی وضعیت مناسبی را در صنعت موبایل نداشته است، اما هنوز هم از کمپانی های خلاق به شمار میرود که میتواند بر روی آینده ی این صنعت تاثیر گذار باشد. ضمن اینکه این روزها تمرکز اچ تی سی بیشتر بر روی فناوری واقعیت مجازی است و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد و کمی از گوشی های هوشمند فاصله گرفته است تا بتواند با هدست های واقعیت مجازی Vive، در زمینه ی واقعیت مجازی پیشتاز باشد. به طور کلی از زمان آغاز کار اچ تی سی، در طول این 20 سال شاهد دستاورد های بسیار زیاد و تغییرات چشمگیری در صنعت گوشی های هوشمند بوده ایم و تاثیر اچ تی سی بر روی این دستگاه ها غیر قابل انکار است. امید است که اچ تی سی بتواند به جایگاه اصلی خود در بازار گوشی های هوشمند بازگردد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار