کد خبر: ۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
یکی از مورد انتظار‌ترین اسمارت‌فون‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، پرچم‌دار نوکیاست. این اسمارت‌فون به احتمال قوی با نام نوکیا 9 شناخته خواهد شد اما ممکن است پس از معرفی نامی دیگر را به خود بگیرد. به هرحال به‌تازگی تصاویری از این پرچم‌دار منتشر شده که این اسمارت‌فون را در یک محافظ نشان می‌دهد. اگرچه این محافظ اجازه مشاهده شمای کلی گوشی را به ما نمی‌دهد اما می‌توان بخش‌هایی هم‌چون دوربین، پورت‌ها و … را رویت کرد.

به گزارش آی تابناک : اولین نکته‌ای که با مشاهده این تصاویر مشخص می‌شود، استفاده از پورت USB نوع C و وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نوکیا 9 است که پیش‌تر در چند شایعه به آن‌ها اشاره شده بود. نمایشگر این اسمارت‌فون 5.3 اینچی بوده و از وضوح QHD استفاده می‌کند، یکی از ویژگی‌های این نمایشگر قابلیت Always On خواهد بود و مطابق بررسی‌ها روشنایی نمایشگر این اسمارت‌فون به 530 نیت می‌رسد.

از جمله مشخصات اصلی نوکیا 9 می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدارگون 835، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 7.1.1 اشاره کرد. انتظار می‌رود سیستم عامل این اسمارت‌فون با رابط‌کاربری اختصاصی نوکیا شخصی‌سازی شده باشد. با توجه به تصاویر منتشر شده در جعبه نوکیا 9 می‌توانیم یک هدفون و یک شارژر از نوع QuickCharge 3.0 را مشاهده کنیم.

در بخش پشتی دو دوربین قرار گرفته‌اند که اعلام شده است، هر دو وضوحی 13 مگاپیکسلی دارند. این دوربین با یک فلاش LED و یک سنسور فوکوس لیزری همراهی می‌شود. به همراه تصاویر اصلی گوشی، چند عکس منتشر شده است که گفته می‌شود با دوربین این اسمارت‌فون به ثبت رسیده است، با این حال نمی‌توان صحت این ادعا را تایید کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار