کد خبر: ۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 21
بر اساس نتایج یک نظرسنجی بیشتر کاربران استفاده از موبایل هایی با ابعاد جمع و جور را بیشتر از بقیه گزینه‌ها ترجیح می‌دهند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از گجت نیوز همین موضوع نیز ما را بر آن داشت تا شما را با بهترین گوشی های کوچک که در حال حاضر در بازار موجود هستند آشنا کنیم.

بهترین گوشی های کوچک سال 2017 موجود در بازار

به گزارش بولتن نیوز، به نظر می‌رسد محصولاتی با ابعاد کوچک که قابلیت استفاده آسان با یک دست را داشته باشند، در سال جدید میلادی کمتر به چشم می‌خورد. در واقع، سال 2017 را می‌توان سال کمبود گوشی ها لقب داد؛ حال تصور کنید از بین گزینه‌های کم، بخواهیم بهترین گوشی های کوچک را نیز انتخاب کنیم!

در لیست بهترین گوشی های کوچک سال 2017، به دنبال اسمارت فون هایی با صفحه نمایش کمتر از 5 اینچ و عرضی کوچکتر از 70 میلیمتر بودیم که در کنار عملکردی خوب، عمر باتری بالایی نیز داشته باشند. در پایان، به 6 گزینه رسیدیم که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

1. آیفون 7 (iPhone 7)، آیفون 6 اس (iPhone 6s)، آیفون اس ای (iPhone SE)
قیمت (به ترتیب): 2500 تا 3700 هزار تومان – 2100 تا 2600 هزار تومان – 1400 تا 2200 هزار تومان

اپل جزو معدود کمپانی‌های سازنده‌ای‌ است که هنوز هم محصولاتی کوچک با قابلیت استفاده با یک دست را می‌سازد؛ آیفون اس ای با نمایشگری 4 اینچی و آیفون 6 اس و آیفون 7 نیز با صفحه نمایش 4.7 اینچی جزو بهترین گوشی های کوچک موجود در بازار هستند. اپل به تازگی امکانات گوشی اقتصادی آیفون SE را افزایش داده و علاوه بر بالا بردن ظرفیت پایه آن به 32 گیگابایت، از ورژن 128 گیگابایتی آن رونمایی کرده است. آیفون 6s نیز با امکاناتی نظیر نمایشگر 4.7 اینچی، قابلیت فیلمبرداری 4K و تصاویر زنده (Live Photos) جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید. در انتها هم باید به آیفون 7 اشاره کرد؛ جدیدترین پرچمدار اهالی کوپرتینو که می‌توان گفت کارامدترین پردازنده را در بین رقبای خود داشته و از عملکرد بهتر باتری و دوربین نسبت به مدل‌های قبل از خود بهره برده است.

2. گوگل پیکسل (Google Pixel)
قیمت: 650 دلار

شاید گوگل پیکسل با نمایشگر 5 اینچی به خوش‌دستی و جمع و جوری سری آیفون های اپل نباشد، اما با معیارهای ما کاملا سازگار بوده و در نوع خود، یکی از بهترین گوشی های کوچک بازار (البته اگر بتوانید آن را تهیه کنید!) به شمار می‌آید. گوگل پیکسل -با توجه به هماهنگی بالا میان سخت‌افزار و نرم‌افزار- تجربه‌ای از سیستم عامل روان را در کنار امکاناتی نظیر دوربین فوق‌العاده در اختیار کاربر قرار خواهد داد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به‌روز بودن سیستم عامل اندروید را بسیار حیاتی می‌دانید، گوگل پیکسل یکی از بهترین گزینه‌هایی‌ست که تا به‌ حال با آن روبه‌رو بوده‌اید.

3. سامسونگ گلکسی ای 3 2017 (Samsung Galaxy A3 2017)
قیمت: 865 تا 1100 هزار تومان

گلکسی A3 مدل 2017 سامسونگ یکی از معدود محصولاتی‌ست که با صفحه نمایش 4.7 اینچی و بدنه‌ای خوش‌دست، در ابتدای سال 2017 به بازار عرضه شد. این گوشی نسبتا اقتصادی همچنین از طراحی بدنه عالی (ترکیبی از شیشه و فلز) سود جسته، در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در کنار رابط کاربری مدرن، به پورت USB-C مجهز است.

4. شیائومی ردمی 4 پرایم (Xiaomi Redmi 4 Prime)
قیمت: 550 تا 750 هزار تومان

آخرین گزینه از لیست بهترین گوشی های کوچک سال 2017 شیائومی ردمی 4 پرایم است که ارزان‌ترین گزینه در بین اسمارت فون های معرفی‌شده در بالا نیز محسوب می‌شود. ردمی 4 پرایم علاوه بر نمایشگر 5 اینچی، به باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از چیپست اسنپدراگون 625 قدرت گرفته است. از مزایای این موبایل می‌توان به باتری با طول عمر بالا، نمایشگر مناسب و دوربینی خوب در محدوده قیمتی زیر 800 هزار تومان اشاره کرد.
آیا گوشی دیگری می‌شناسید که جای آن در لیست ما خالی باشد؟ در صورت پاسخ مثبت، آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار