کد خبر: ۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 20
تیم توسعه‌دهنده تلگرام به‌تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ را برای این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که به‌عنوان ورژن 4.0 منتشر گشته شامل ویژگی‌های جدیدی همچون تلسکوپ و ارسال پیام ویدیویی است.
به گزارش آی تابناک؛ پس از دانلود این به‌روزرسانی شما می توانید به‌راحتی برای دوستانتان پیام ویدیویی ارسال کنید. برای استفاده از این قابلیت، آیکون میکروفون پایین صفحه چت را لمس کرده تا به دوربین تغییر پیدا کند، سپس با لمس و نگه‌داشتن این آیکون پیام ویدیویی را ضبط و ارسال کنید. ویدیوها در زمان ضبط فشرده می‌شوند و پس از اتمام به سرعت ارسال می‌شوند.

تلسکوپ، دیگر قابلیتی است که در نسخه 4.0 تلگرام شاهد آن هستیم. تلسکوپ در واقع یک پلتفرم میزبانی از ویدیوهای ضبط شده برای برقراری ارتباط با کاربران است. مشاهده ویدیوهای قرار گرفته در تلکسوپ نیازی به عضویت در تلگرام ندارد، بنابراین هنگامی که کاربران پیام ویدیویی را در یک کانال عمومی ارسال می‌کنتد، یک URL مخصوص به آن ویدیو ساخته می‌شود که توسط تمام افراد قابل رویت است.

آخرین ویژگی مهم به‌روزرسانی جدید تلگرام را پرداخت‌های رباتی تشکیل می‌دهد. این ویژگی Bot Payments نام دارد و به توسعه‌دهندگان امکان طراحی سرویس پرداخت، صرف‌نظر از مکان را اعطا می‌کند. به این ترتیب کاربران می توانند خریدهای خود را به وسیله تلگرام انجام داده و توسعه‌دهندگان نیز با طراحی یک کلید پرداخت، می‌توانند به صورت مستقیم وجه خدمات و اطلاعات ارسال کالا را دریافت کنند.

البته امکان ثبت اطلاعات کارت‌های اعتباری و محافظت از آن‌ها به‌وسیله سیستم تایید هویت دو مرحله‌ای نیز وجود دارد، بدین ترتیب ثبت سفارش با سرعت بیشتر امکان‌پذیر می‌شود.

منبع 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار