کد خبر: ۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 20
استودیو Borealys Games با انتشار تریلری جدید بازی اکشن و ماجراجویی Mages of Mystralia را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از DUALSHOCKERS امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو بوریلیس گیمز (Borealys Gamesبازی Mages of Mystralia را که کمپین موفقیت آمیزی در کیک‌استارتر داشت، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کرد.


به نقل از سازندگان، این بازی که ترکیبی از
 بازی The Legend of Zelda وفیلم Harry Potter است، کاربران را در نقش یک جادوگر رها می‌کند و کاربران در این بازی تک‌نفره و اکشن ماجراجویی  می‌توانند جادو‌های خود را خلق کنند و از آنها برای به اتمام رساندن مراحل کمک بگیرند. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل سازندگان را پیرامون محتوای این بازی مطالعه کنید.چندی پیش سازندگان اعلام کردند که این بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد ولی تا به امروز به تاریخ انتشار آن  اشاره‌ای نشده است اما به گفته‌ی سازندگان به زودی در دسترس قرار گرفته می‌شود.

بازی Mages of Mystralia یک اثر ماجراجویی و اکشن است که کاربران در آن هدایت دخترکی به نام «زیا» را بر عهده می‌گیرند که به تازگی با قابلیت‌های خود در جادوگری آشنا شده است. کاربران با پیش بردن بازی با جادو‌های جدید آشنا می‌شوند، قابلیتی که به کاربران کمک می‌کند که دشمنان خود را نابود کنند و مراحل را پشت سر بگذارند و دنیای خود یعنی پادشاهی Mystralia را نجات دهند.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به ۱۲ محیط زیبا و رنگارنگ آن اشاره کرد که به زیبایی طراحی شده است. همینطور بیش از ۲۰ نوع طلسم در این بازی گنجانده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به هزاران جادوی مختلف دست پیدا کنند. موسیقی ارکستری که توسط گروه موسیقی Video Game Orchestra و شوتا ناکاما نواخته و تنظیم شده است. مسئولیت نوشتن داستان این بازی را اد گرین‌وود (خالق بازی Forgotten Realms) بر عهده گرفته است. این بازی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی را در خود جای داده است و همچنین در طی بازی با دشمنان و باس‌های مختلف مواجه خواهید شد.

لوییس-فلیکس کوکان، رییس استودیو بوریلیس، ضمن اعلام این خبر نوشت:

زمانی که ما تصمیم گرفتیم بازی Mages of Mystralia را توسعه دهیم، هدف ما این بود که کاربران خود را در جایگاه یک جادوگر در این بازی قرار دهند. دلیل این امر این است که جادوگران انسان‌های دانایی هستند و قدرت آنها در ذهن آنها نهفته شده است و از زور بازوی خود استفاده نمی‌کنند. برای ما مهم است که حس خلاقیت کاربران در این بازی به چالش کشیده شود و خودشان را به جادو‌های مختلف مجهز کنند. ویژگی‌ای که این بازی را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند مکانیزم آن است، طوری که کاربران به راحتی می‌توانند جادو‌های خود را طراحی کنند.

بازی Mages of Mystralia هم اکنون با قیمت ۲۴.۹۹ دلار برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار