کد خبر: ۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 20
استفاده از پوسته (Theme) شخصي چيزي است که خيلي‌ها دوست دارند آن را روي اندرويد تجربه کنند. برنامه‌هاي زيادي روي وجود دارند که مي‌توانند پوسته اندرويد را تغيير دهند. البته براي استفاده از بسياري از اين برنامه‌ها بايد گوشي را به حالت Root در بياوريد. حالا به نظر مي‌رسد که گوگل براي اين موضوع راه حلي انديشيده تا کاربران بتوانند از پوسته‌هاي شخصي‌سازي خودشان روي اندرويد جديد استفاده کنند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجی کالا کاربران در اندرويد O مي‌توانند پوسته‌هاي دلخواه خودشان را نصب کنند.

به تازگي يکي از کاربران سايت XDA تصويري منتشر کرده که نشان مي‌دهد گوگل روي اندرويد O ويژگي انتخاب پوسته‌هاي شخصي را به اين سيستم عامل اضافه کرده است. اين امکان در نسخه پيش نمايش اندرويد جديد قرار گرفته و به کاربران اجازه مي‌دهد پوسته مورد نظر را از روي گوشي خودشان انتخاب و نصب کنند.

به احتمال زياد گوگل در ماه‌هاي آينده و با عرضه آخرين نسخه پيش نمايش اندرويد جديد از اين ويژگي اطلاعات بيشتري منتشر خواهد کرد. حتي اين احتمال هم وجود دارد که گوگل در آخرين لحظه‌ها چنين امکاني را از روي سيسيتم عامل خودش بردارد. به هر حال ويژگي شخصي‌سازي بيشتر مي‌تواند بيش از پيش کاربران را به سمت سيستم‌هاي اندرويدي جلب کند و مي‌تواند تجربه کاربري جذاب‌تري را در اختيار همه قرار دهند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار