کد خبر: ۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 20
در هفته چهارم ارديبهشت ۱۳۹۶ شاهد عرضه بازي Injustice 2‌ براي دستگاه‌هاي موبايل و همچنين معرفي بازي‌هاي متنوعي از جمله Flood of Light بوديم.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی هفته چهارم ارديبهشت به سان هفته‌هاي گذشته به صورت روزانه بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون را در قالب مقالاتي معرفي کرديم. در اين مقاله قصد داريم تا پنج عدد از بهترين بازي‌هاي معرفي شده را با شما به اشتراک بگذاريم. از جمله مهمترين بازي‌هاي معرفي شده در هفته‌ گذشته، بازي Injustice 2‌، ساخته‌ استوديو ندررلم بود که هرچند نتوانست مانند نسخه کنسول نظر بازيکنان را جلب کند اما با طراحي‌هاي زيبا هنوز هم ارزش تجربه را دارد. از سوي ديگر بازي Flood Of Light را در زومجي معرفي کرديم که با محيطي دوبعدي بازيکنان را با دختري در شهري باراني همراه مي‌کرد. در ادامه مي‌توانيد پنج بازي معرفي شده در سايت را در هفته چهارم ارديبهشت از پايين مطالعه و در صورت علاقه بازي‌ها را با ورود به سايت گوگل پلي و اپ استور دانلود کنيد.

Blocky Roads
عنوان Blocky Roads ساخته‌ جديد استوديو داگ‌بايت گيمز (Dogbyte Games) بازي جديدي با حال و هواي Hill Climb Racing است. در اين بازي بايد با حفظ تعادل، خودرو را براي پرش موفق از روي پرتگاه‌ها و گرفتن سکه‌ها ياري کنيد. بازي داراي گرافيکي مشابه با ماينکرفت است و چشم‌انداز زيبايي را براي علاقمندان ارائه مي‌دهد. از سوي ديگر داگ‌بايت گيمز با قرار دادن عناصر متنوعي مانند پل‌هاي متحرک، پرتگاه‌ها و همچنين گرافيک ۲.۵ بعدي سعي کرده تا بازي را حداقل از نظر ظاهري متفاوت با ساخته‌ فينگرسافت کند. ويژگي‌هاي شخصي سازي خودرو و شخصيت اصلي از ديگر خصوصيات اين بازي است که با جمع‌آوري سکه‌ها در کنار فراهم آوردن امکان خريداري خودروهاي جديد امکان خريداري يک شاسي براي طراحي بدنه به شکل دلخواه را مي‌دهد. بازي البته داستان کوتاهي دارد که روايتگر ويراني مزرعه در اثر گردباد است و شما بايد با تمام کردن موفق مراحل يک به يک مزرعه را به شکوه سابق بازگردانيد. اين بازي براي علاقمندان به اتومبيل راني پيشنهاد مي‌شود؛ هرچند اگر Hill Climb Racing را براي مدت طولاني تجربه کرده باشيد ساخته‌ي داگ‌بايت نمي‌تواند تا مدت طولاني شما را سرگرم کند. اگر تا به حال Hill Climb Racing را تجربه نکرده‌ايد، Blocky Roads مي‌تواند مدتي سرگرم‌تان کند.

اپ‌استور


Flood Of Light
عنوان Flood Of Light روايتگر شهري است که به دنبال بارش بي‌وقفه باران،‌ سيل سراسر آن را فرا گرفته و مردم مجبور به ترک شهر شده‌اند. حال شما در نقش دختري جوان که قدرت جذب و رها‌ کردن نور را دارد وارد اين شهر مي‌شويد تا در کنار خالي کردن شهر از آب‌هاي انباشته شده، ربات‌هاي گرفتار را نيز نجات دهيد. هرچند با يک بازي دو بعدي همراه هستيم اما در حقيقت Flood of Light يک بازي پازل محسوب مي شود. دخترک مي‌تواند نورها را جذب کند و در مکاني ديگر نور جذب شده را براي اهدافي ديگر رها کند. پازل‌ها هر چند در ابتدا ساده هستند اما در ادامه با چالش‌هاي جدي براي حل پازل‌ها روبرو مي‌شويد. البته تنها گيم‌پلي بازي نيست که جذاب است و توسعه‌دهندگان در طراحي مراحل نيز خلاقيت به خرج داده‌اند. محيط‌هاي تاريک بازي با حال و هواي داستان هماهنگي دارد و سازندگان به خوبي توانسته‌اند موسيقي و جلوه‌هاي صوتي بازي را با اتمسفر بازي هماهنگ کنند. اگر به دنبال يک بازي موبايل خوب در سبک پازل هستيد که بتواند براي زمان نسبتا طولاني شما را سرگرم کند، تجربه و دانلود بازي Flood Of Light شديدا پيشنهاد مي‌شود.

اپ‌استور


Injustice 2
بعد از پيروزي بتمن بر سوپرمن در بازي Injustice 2، اکنون بتمن بايد آماده‌ رويارويي با خطرات احتمالي شود. شخصيت برينياک اکنون بعد از نابودي کريپتون، قصد دارد به زمين حمله کند و قدرت خود را به رخ بکشد. بخش تک نفره بازي شامل قسمت‌هاي مختلفي است که بايد در يک تيم سه نفره با ساير قهرمان‌ها و شخصيت‌هاي منفي دنياي دي‌سي به مبارزه کردن بپردازيد. در کنار کمپين بازي داراي بخش روستر است که با استفاده از شارد‌هاي به دست آمده مي‌توانيد قهرمان‌ها را آزاد کنيد. بخش داستاني بازي نيز داراي ويديوهاي سينماتيک زيبايي است که به مرور بايد به تماشاي آنها بنشينيد. بزرگترين بهبود بازي نسبت به شماره اول را مي‌توان بهبود رابط کاربري بازي دانست که اين‌بار ديگر کمتر براي ناکار کردن دشمنان سختي مي‌کشيد. بخش Operations نيز ديگر ويژگي بازي است که بايد قهرمان‌ها را در آن به عمليات‌هاي مختلف بفرستيد. بازي اينجاستيس 2 با گرافيک زيبا و بهبودهايي که نسبت به اولين شماره دارد مي‌تواند عاشقان قهرمانان دي‌سي و بازي‌هاي مبارزه‌اي را سرگرم کند.

اپ‌استور



Kill Shot Virus
بازي Virtua Cop را به ياد داريد؟ در اين بازي با پليس‌ها همراه مي‌شديم تا در ماجراجويي متفاوتي در سبک Light Gun Shooter به سراغ مجرمان برويم. Kill Shot Virus، بازي جديدي از سري Kill Shot مشابه با بازي کلاسيک Virtua Cop است که بازيکنان را اين بار به نبردي با زامبي‌ها مي‌برد. وجود سلاح‌هاي متنوعي براي رقابت با زامبي‌ها و از سوي ديگر تنوع زامبي‌ها براي کشتار شما و گروه‌تان تنوع زيادي را به اين بازي داده است. بازي همچنين مناطق مختلفي را با حالت‌هاي متفاوت بازي مانند حالت اسنايپر شامل مي‌شود که به مرور بايد با ورود به آنها سعي کنيد تا در کنار آزاد کردن مراحل جديد،‌ سلاح‌هاي بيشتري را نيز به دست بياوريد. نقطه قوت بازي Kill Shot Virus گرافيک بسيار زيباي اين بازي است. شخصيت‌ها و زامبي‌ها با جزئيات زيادي طراحي شده‌اند و حتي بعد از مدتي تجربه بازي احساس تکراري شدن به بازيکن دست نمي‌دهد. اگر به دنبال يک شوتر جذاب هستيد بازي Kill Shot Virus را حتما تجربه کنيد.

اپ‌استور


NASCAR Heat Mobile
بازي اندرويد و آيفون NASCAR Heat Mobile محصولي سرگرم‌کننده از استوديوي 704Games براي علاقمندان به اتومبيل راني در پيست است. بازي در کنار ۲۳ پيست مسابقه داراي ويژگي‌هاي شخصي‌سازي و خودروهاي مختلفي است که با آزادسازي آنها مي‌توانيد راحت‌تر در رقابت‌ها پيروز شويد. بازي همچنين داراي گاراژ ويژه‌اي است که بايد آن را به مرور گسترش دهيد. گرافيک NASCAR Heat Mobile بدون شک نمي‌تواند در اندازه‌ بازي‌هايي مانند Asphalt باشد اما هنوز هم در سطح قابل قبولي قرار دارد. نکته‌ مهم سيستم ارتقاء ويژگي‌هاي خودرو است که گزينه‌هاي مختلفي را در اختيار بازيکنان مي‌گذارد. سرعت بالا و برخورد‌هاي خودروها در رقابتي نزديک براي تبديل شدن به بهترين راننده، ساخته‌ي ۷۰۴ گيمز را به گزينه‌اي جذاب براي دانلود تبديل مي‌کند. اين بازي به صورت رايگان اما با خريد‌هاي درون برنامه‌اي اکنون در دسترس است و اگر به دنبال يک بازي با موضوع اتومبيل راني و رقابت هستيد حتما NASCAR Heat Mobile را تجربه کنيد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار