کد خبر: ۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
ساعاتي پيش گوشي موبايل اوپو اي 77 (Oppo A77) با قرارگيري بر روي وب‌سايت شعبه تايوان اين شرکت چيني با سخت افزاري قدرتمند به صورت رسمي معرفي شد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از گجت نیوز گوشي جديد اوپو به صفحه نمايشي 5.5 اينچي و فول اچ دي، تراشه مدياتک MT6750T با پردازنده‌اي هشت هسته‌اي و 1.5 گيگاهرتزي، چهار گيگابايت حافظه رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي تجهيز شده و يک باتري 3300 ميلي‌آمپر ساعتي نيز قدرت‌بخش آن خواهد بود. همچنين به واسطه خشاب هيبريدي سيم کارت، کاربران مي‌توانند از دو سيم کارت جداگانه يا يک سيم کارت و يک کارت حافظه خارجي به صورت همزمان استفاده کنند.

فروش اوپو اي 77 از هفته آينده آغاز مي‌شود

اگرچه اوپو اي 77 از نظر سخت افزاري تفاوت چنداني با بسياري از گوشي هاي هوشمند موجود در بازار ندارد، اما تجهيز دوربين جلويي آن به سنسوري 16 مگاپيکسلي با گشودگي دريچه ديافراگم f/2.0 و حالت‌هاي پرتره و Beauty 4.0، سبب شده تا عاشقان سلفي بتوانند لحظات به ياد ماندني خود را به بهترين شکل ممکن ثبت کنند. دوربين پشتي 13 مگاپيکسلي اين گوشي با گشودگي دريچه ديافراگم f/2.2، سيستم فوکوس خودکار تشخيص فاز و فلاش ال اي دي دوگانه نيز تصاوير را با کيفيتي قابل قبول ثبت خواهد کرد.

پيش‌فروش موبايل اوپو اي 77 با بدنه‌اي فلزي از فردا در تايوان آغاز خواهد شد و کاربران مي‌توانند از تاريخ 26 مي (5 خرداد)، اين گوشي جديد را با قيمت 365 دلار (330 يورو) در رنگ‌هاي طلايي و رز گلد خريداري کنند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار