کد خبر: ۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
مایکروسافت در خبر آخرین بیلدی که به تازگی منتشر کرد، با لو دادن یک ویژگی جدید در ویندوز ۱۰ رایانه، به طور اتفاقی ما را شگفت زده کرد. یک مرکز کنترل جدید با ظاهری متفاوت نمایان شد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از وینفون با اجرای بیلد ۱۹۱۹۹ ویندوز ۱۰ رایانه و تست این نسخه به راحتی چند ویژگی و تغییر آشکار به وجود آمده را مشاهده خواهید کرد. اما مایکروسافت در پستی که خبر انتشار این بیلد را منتشر کرده است، تصاویری را قرار داد که شامل اسکرین شات هایی از تغییرات متفاوتی که برخی در این بیلد وجود ندارد هستند. یکی از این تغییرات که به خوبی به چشم می‌خورد، وجود آیکون چرخ دنده یا همان آیکون تنظیمات در قسمت نوار وظیفه است.

به نظر نمی‌رسد که این آیکون در آخرین بیلد پیش نمایش وجود داشته باشد. مایکروسافت نیز این تصاویر را که شامل ویژگی های جدید بود، از پست خبری وبلاگ خود حذف کرد. اما ما توانستیم به موقع از این موضوع مطلع شویم. به گفته‌ی منابع موثق، یک مرکز کنترل جدید با ظاهری جدید که در عکس مشاهده می‌کنید به ویندوز ۱۰ رایانه اضافه خواهد شد. همان گونه که می‌بینید، چند گزینه به صورت لیست با توضیحات در زیر هم قرار گرفته‌اند. چند مورد نیز به صورت دکمه با درج نام آن ها در زیر دکمه‌ها قرار دارند و در نهایت گزینه‌ی نور صفحه به صورت یک اسلایدر با برای تنظیم نور با دقت بیشتر قرار دارد.

با دیدن این تصویر می‌بینید که مرکز کنترل دقیقا همان گونه که گفته شد، خواهد بود که این امر برای دسترسی راحت‌تر و تنظیم بهتر توسط کاربر ایجاد شده است. باید بدانید که این قسمت نیز مانند اکشن سنتر سابق قابل شخصی سازی شدن است و شما می‌توانید گزینه های مورد نظر خود را اضافه، حذف و یا جابه‌جا کنید.

همچنین این منبع ذکر کرده است که این مرکز کنترل به صورت دسترسی سریع با کلیک بر روی دکمه‌ی چرخدنده نمایان می‌شود و دیگر مانند سابق در قسمت مرکز اعلان‌ها نمایش داده نمی‌شود. به این معنا که دیگر اکشن سنتری وجود نخواهد داشت و این قسمت به دو قسمت جداگانه با نام های مرکز کنترل و مرکز اعلان‌ها در دسترس خواهد بود. احتمالا این ویژگی در به روزرسانی فال کریترز منتشر خواهد شد.

اکنون با این که مایکروسافت تمام این تغییرات را معرفی نکرده است، شاهد این بودیم که خبری که به صورت اتفاقی از این ویژگی منتشر شده بود را حذف کرد. با این تفاسیر ما نمی‌دانیم که آیا ممکن است مایکروسافت این ویژگی را لغو کند یا انتشار آن را به تعویق می‌اندازد یا خیر. از این عمل مایکروسافت، ما حدس می‌زنیم که این ویژگی‌ها در بیلد های داخلی ویندوز وجود داشته‌اند و کارمندان مایکروسافت در حال کار بر روی آن هستند که به اشتباه خبر آن ها به بیروز درز کرده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار