کد خبر: ۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
تنها یک ماه از عرضه جهانی گوشی گلکسی S8 می‌گذرد و در این مدت بیش از 5 میلیون دستگاه به فروش رسیده است.
به گزارش آی تابناک : به نقل از سام موبایل بعد از تراژدی گلکسی نوت 7، کره‌ای‌ها توجه ویژه‌ای را در پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس خود به کاربردند و بیشتر کارشناسان دنیای فناوری نیز منتظر گلکسی اس 8 ماندند تا ببینند سامسونگ می‌تواند انفجار نوت 7 را از ذهن کاربران پاک کند یا نه؟ اکنون سامسونگ با رونمایی سری گلکسی S8 توانسته بحران نوت 7 را پشت سر بگذارد و به فروش بیش از انتظار خود دست یابد.

بعد از یک ماه از عرضه جهانی پرچم‌دار جدید سامسونگ، این گوشی فروش بیش از 5 میلیون دستگاه را تجربه کرده است. یکی از مقامات سامسونگ دراین‌باره می‌گوید: "هرچند نمی‌توانیم آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهیم، اما فروش بسیار خوبی برای گلکسی اس 8 در بازارهای جهانی پیش‌بینی می‌شود. به‌طوری‌که اکنون فروش این پرچم‌دار تازه‌وارد از 5 میلیون واحد گذر کرده است."

البته باید بدانید گلکسی اس 8 هنوز وارد تمام بازارهای جهانی نشده و کره‌ای‌ها می‌خواهند گوشی پرچم‌دار خود را تا پایان ماه جاری میلادی به 120 کشور ازجمله چین وارد کنند. اکنون کارشناسان فروش بسیار بهتری را برآورد می‌کنند، در این راستا گفته می‌شود سامسونگ تا پایان سه‌ماهه دوم سال 2017 میلادی فروش 20 میلیون واحدی از گلکسی اس 8 را تجربه می‌کند و احتمالاً فروش یک‌ساله این پرچم‌دار نیز به 50 تا 60 میلیون واحد می‌رسد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار