کد خبر: ۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
در این مطلب بازی To the Moon را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید این روز‌ها روی موبایل تجربه کنید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی اگر از طرفداران بازی‌های مستقل باشید، احتمالا با بازی To the Moon آشنا هستید؛ محصول سال ۲۰۱۱ استودیو فریبیرد  گیمز که در آن زمان برای پی‌سی منتشر شد و استقبال فوق‌العاده‌ای هم از آن صورت گرفت. حال سازندگان این بازی را برای اندروید و iOS نیز پورت کرده‌اند و در صورتی که پیش از این شانس تجربه این بازی عالی را نداشته‌اید، حال بهترین فرصت است که سراغ این تجربه بسیار تاثیرگذار و لذت‌بخش بروید.

در بازی To the Moon داستان مهم‌ترین المان بازی است. درست است که بازی گاهی به سبک آثار ماجراجویی شما را وادار به انجام یک سری کار‌ها می‌کند، اما اصلی‌ترین موردی که سازندگان به آن توجه کرده‌اند، روایت یک داستان عالی است. داستان بازی در مورد دو فرد است که برای برآورده کردن آرزوی پیرمردی به اسم جانی، به خانه وی می‌روند. آرزوی پیرمرد که چند روز بیش‌تر زنده نیست، سفر کردن به ماه است. راستش را بخواهید صحبت کردن از داستان بازی بدون اسپویل کردن آن، کار بسیار دشواری است. به همین دلیل هم نمی‌خواهم لذت تجربه بازی را برایتان از بین ببرم و فقط به همین بسنده می‌کنم که اگر پیش از این To the Moon را تجربه نکرده‌اید، یکی از بهترین داستان‌ها در بین بازی‌های ویدیویی را از دست داده‌اید. پس الان بهترین فرصت است که سراغ تجربه این بازی روی گوشی‌هایتان بروید.

بازی موبایل To the Moon

یکی دیگر از مواردی که To the Moon را به اثری عالی تبدیل می‌کند، جلوه‌های صوتی و بصری بازی است. پیش از اینکه سراغ نسخه موبایل بازی بروم، انتظار نداشتم که جلوه‌های بصری آن بعد از گذشت نزدیک به ۶ سال هنوز هم جالب به نظر برسند. ولی اشتباه می‌کردم و گرافیک بازی هنوز هم بسیار زیبا است. مخصوصا به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش گوشی‌ها، این زیبایی بیش‌تر هم به چشم می‌آید. مورد بعدی موسیقی‌های بازی است که که اکثرا با پیانو نواخته شده‌اند و به معنی واقعی کلمه فوق‌العاده هستند. موسیقی‌های بازی آنقدر زیبا هستند که گیم‌اسپات در سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین موسیقی سال را به این بازی اعطا کرد. پس حتی اگر نمی‌خواهید خود بازی را تجربه کنید، آلبوم موسیقی‌های آن را دانلود کرده و از آن لذت ببرید!

اما با اینکه To the Moon روی گوشی‌های موبایل عملکرد خیلی خوبی دارد، با یک سری مشکلات نیز روبرو است. یکی از این مشکلات کنترل‌های نسبتا بد بازی است. کنترل‌های لمسی برای حرکت یا تعامل داشتن با آیتم‌ها، هرگز به اندازه استفاده از ماوس در نسخه پی‌سی روان و دقیق نیستند و گاهی برای انتخاب آیتمی در محیط یا بالا رفتن از یک پله، باید چندین و چند بار صفحه را لمس کنید تا بتوانید آیتمی را که می‌خواهید انتخاب کنید. البته شاید بازی را روی تبلتی با صفحه نمایش بزرگ اجرا کنید، این وضعیت کمی بهتر شود ولی روی گوشی‌های معمولی انتخاب آیتم‌های ریز کار دشواری است.

بازی موبایل To the Moon

در مجموع اگر به بازی‌هایی که داستانی عالی و تاثیرگذار روایت می‌کنند علاقه دارید، دانلود بازی To the Moon را پیشنهاد می‌کنیم:

دانلود بازی To the Moon





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار