کد خبر: ۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 18
بر اساس تحقیقی که اخیرا توسط دریپ انجام شد، وبسایت و رسانه های اجتماعی دو مورد از کانال های بازاریابی دیجیتال هستند که کسب و کارهای کوچک بیش از همه از آنها استفاده می کنند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از گویا آی تی این تحقیق بر اساس یک نظرسنجی از ۱۰۰۳ داوطلب از میان صاحبان و مدیران کسب و کارهای کوچک ایالات متحده انجام گرفت.

تقریبا ۷۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی برای بازاریابی کسب و کار خود به وبسایت خود تکیه کرده بودند و بازاریابی ۶۸ درصد از شرکت کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی انجام می گرفت.

از میان صاحبان کسب و کاری که در این نظرسنجی شرکت کردند، تنها ۲۸ درصد اعلام کردند که روی تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

تقریبا چیزی نزدیک به ۵۸ درصد از صاحبان کسب و کارهای کوچک شرکت کننده در این نظرسنجی باور داشتند که معنی صفحه فرود را درک می کنند، و ۵۴ درصد نیز اعتقاد داشتند که میتوانند نرخ تبدیل را تعریف کنند.

کمتر از نیمی از صاحبان کسب و کار می توانستند عبارات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اتوماسیون بازاریابی (marketing automation)، قیف فروش و بازاریابی درونگرا ((inbound marketingg) را تعریف کنند.

تقریبا ۳۹ درصد از صاحبان کسب و کارهای کوچک دقیقا نمی دانستند که از فعالیت های بازاریابی خود چه مقدار بازگشت سرمایه به دست می آورند؛ به عقیده ۳۴ درصد از آنها میزان بازگشت سرمایه حاصل از بازاریابی شان قابل قبول بود. این میزان برای ۲۲ درصد غیرقابل قبول و از نظر ۶ درصد بسیار مثبت بود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار