کد خبر: ۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
امروزه همه افراد برای تراکنش های مالی خود از کارت های اعتباری استفاده می کنند و کارت‌های اعتباری جایگزین خوبی برای پول نقد شده اند. همه افراد در تمام سنین می توانند از کارت های اعتباری استفاده کنند.
 به گزارش آی تابناک : به نقل از گویا آی تی این موضوع برای بسیاری از پدر و مادرها چالش  هایی را به وجود آورده است، چالش هایی از جمله اینکه چگونه کارت های اعتباری خود را به دست فرزندان خود بسپارند که آنها به اندازه کافی برداشت کرده و خرج بیش از اندازه نکنند. در همین راستا کارت های اعتباری جدیدی ساخته شده است که دیگر از این پس والدین می توانند خرج و مخارج فرزندان خود را کنترل کنند.

این روزها کارت های بانکی اعتباری مورد استفاده هر رده سنی می باشد. هر فرد به سهولت می تواند کارت اعتباری اشخاص دیگر را برداشته و فقط با داشتن یک رمز عبور به سادگی از حساب آن ها پول خارج کند و نیازی نیست آن فرد به سن قانونی رسیده باشد تا بتواند از کارت اعتباری استفاده کند. در بسیاری خانواده ها والدین انجام خرید های روزانه را بر عهده فرزندان خود می گذارند و ممکن است در این حین فرزندان خرج های اضافه بر آنچه از آنها خواسته شده نیز انجام دهند که بهتر است این خرج و مخارج کنترل شود.
به تازگی کارت های اعتباری جدیدی از Visa طرف عرضه شده است که در کنار این کارت اعتباری یک اپلیکیشن نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید بر تراکنش های مالی که از طریق کارت شما انجام می شود نظارت داشته باشید و آگاه شوید که در چه زمانی کدام عضو خانواده چه مبلغی را صرف خرید چه چیزی کرده اند.

گفتنی است که این اپلیکیشن برای شما این امکان را فراهم می کند که برای کودکان خود حساب جداگانه ای باز کنید و این حساب را به نام خود آن ها اختصاص دهید ولی انجام هر مخارجی را تحت نظر داشته باشید. با این امکان اگر فرزند شما در هر مکانی نیاز به پول داشت از طریق این اپلیکیشن مبلغ مورد نظر خود را به کارت فرزند خود انتقال دهید.
ویژگی قابل توجه دیگری نیز در این کارت ها تعبیه شده است. ویژگی بسیار خاص و مفید به کار رفته در این کارت های اعتباری این است که با استفاده از قابلیت های اپلیکیشن، شما می توانید از خرج پول در برخی مکان ها توسط فرزند خود جلوگیری کنید، به عنوان نمونه اگر فرزند شما قصد خرید سیگار در یک مغازه سیگار فروشی را داشته باشد شما با ممنوع کردن خرید آن در لیست این اپلیکیشن این امکان را از فرزند خود سلب می کنید.

با استفاده از امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن شما می توانید برای فرزند خود در کارت خودش مبلغی را پس انداز کنید و تا زمانی که تمایل دارید نگذارید تا از حساب پس انداز باقی مانده در کارت اعتباری خویش استفاده کند.
استفاده از این اپلیکیشن دارای حق عضویت ماهیانه است و کاربران عضو باید به پرداخت ماهانه ۵ دلار حق اشتراک اقدام کنند. هم چنین جهت استفاده از یک سال اشتراک این اپلیکیشن کاربران می توانند ۳۶ دلار و جهت دوسال اشتراک ۴۸ دلار پرداخت نمایند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار