کد خبر: ۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
نسخه‌ي ويندوز ۱۰ اپليکيشن ياهو ميل اخيرا اعلان‌هايي مبني بر پايان فعاليت اين اپ دريافت کرده‌اند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت ياهو قصد دارد فعاليت اپ ايميل خود در ويندوز ۱۰ را متوقف کند. کاربران از اين پس در اپليکيشن Yahoo mail با پيغامي مواجه مي‌شوند که ۲۲ مي (۱ خرداد) را به‌عنوان تاريخ اتمام فعاليت اين اپ اعلام مي‌کند. اين اپ هنوز در ويندوز استور موجود است ولي قابل دانلود نيست. با وجود اين‌که هنوز چند روز تا زمان غيرفعال شدن اين اپ فرصت باقي مانده است؛ ولي تعداد زيادي از کاربران هم‌اکنون قادر به استفاده از آن نيستند.

کاربران پس از وارد شدن به اپ با پيغامي مبني بر غير فعال شدن آن روبه‌رو مي‌شوند؛ در متن اين پيغام از کاربران خواسته شده است تا براي ادامه فرآيند ارسال و دريافت ايميل به وب‌سايت ياهو مراجعه کنند. با از کار افتادن اپ ياهو ميل تمام اطلاعات شما در آن محفوظ خواهد بود؛ بنابراين به‌راحتي با استفاده از مرورگر خود به آن‌ها دسترسي خواهيد داشت. همچنين مي‌توانيد از اپ‌هاي شخص ثالث يا اپ رسمي خود مايکروسافت يعني Outlook Mail براي دسترسي ساده‌تر به محتواي حساب پست الکترونيکي خود استفاده کنيد.

هنوز دليل اين توقف فعاليت از جانب ياهو اعلام نشده است؛ با اين حال کارشناسان کاربران اندک آن را مهم‌ترين علت اين اقدام ياهو مي‌دانند. ياهو در چند سال اخير با مشکلات امنيتي بزرگي دست و پنجه نرم کرده است، اين مشکلات امنيتي آسيب بزرگي به اعتبار اين شرکت سابقه‌دار وارد کرده‌اند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار