تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
منابع آگاه اعلام کرده‌اند اپل برنامه‌ای برای عرضه مدل جدید آیپد مینی نداشته و این محصول به تدریج از لیست محصولات شرکت اپل حذف خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از شهر سخت افزار اگر شما هم از جمله طرفداران و دوستداران برند اپل هستید احتمالا متوجه شده‌اید که اخیرا یکی از محصولات این شرکت از کانون توجه مسئولانش خارج شده است. این محصول چیزی نیست جز آی‌پد مینی دوست‌داشتنی. آخرین به روزرسانی سخت‌افزاری درنظر گرفته شده برای سری آی‌پد مینی اپل به سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی و همزمان با رونمایی از آیپد مینی ۴ باز می‌گردد. از آن زمان تاکنون، تمرکز اپل بیشتر روی معرفی سری آیپد پرو بوده و همین امر شائبه حذف آیپد مینی از لیست محصولات پشتیبانی شده اپل را قوت بخشیده است. این در حالی است که منابع خبری غیررسمی نیز اخیرا مدعی شده‌اند اپل رونمایی از دستگاهی جدید از سری آی‌پد مینی را متوقف خواهد کرد.

بر اساس مصاحبه‌ای که از سوی وب‌سایت BGR با منابع آگاه صورت گرفته، اپل به زودی سیاست‌های جدید خود برای حذف آیپد مینی از لیست محصولات را به مرحله اجرا درخواهد آورد. به این ترتیب، احتمالا شاهد تمرکز بیشتر متخصصان این شرکت روی آیپد ۹.۷ اینچی و نسخه‌های بزرگ‌تر خواهیم بود. در این بین، دلیل اجرای سیاست جدید اپل هم خواندنی است. آن‌طور که از سوی این منابع مطلع عنوان شده، تداخلی که در بحث فروش،  میان آیفون ۷ پلاس و آی‌پد مینی ایجاد شده دلیل اصلی اجرای سیاست جدید اپل است.

به بیان دقیق‌تر، آیپد مینی زمانی به بازار عرضه شد که آیفونی در ابعاد و اندازه‌های آيفون ۷ پلاس وجود نداشت. به این ترتیب، آیپد کوچک شرکت اپل توانست شکاف بین آیفون ۵ و آیپدهای بزرگ‌تر را پرکند. حالا و با عرضه نسخه پلاس آیفون‌های جدید اپل با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، عملا نیازی به عرضه مدل‌های جدید تبلت کوچک اپل نخواهد بود.

از طرف دیگر عنوان شده آمار فروش آیپد مینی روند نزولی به خود گرفته و همین امر، مسئولان اپل را در پیاده‌سازی سیاست‌های جدید برای حذف این محصول مصمم‌تر ساخته است. در حال حاضر نیز با مراجعه به وب‌سایت اپل خواهید دید که در لیست محصولات این شرکت، هیچ خبری از آیپد مینی نیست.

با تمام این تفاسیر، به‌نظر نمی‌رسد اپل بیانیه رسمی را در خصوص حذف آیپد مینی از لیست محصولاتش منتشرکند. در مقابل، انتظار می‌رود با پشتیبانی گسترده‌تر از آیفون‌های بزرگ‌تر، آیپد مینی به‌طور خودکار از دور خارج شود.  


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار