کد خبر: ۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
همراه اول تعداد سیم‌کارت واگذارشده به مشترکانش را ۸۶.۳ میلیون اعلام کرد. ضریب نفوذ این اپراتور طی یک سال گذشته از ۸۰.۲ درصد به ۸۴.۲ درصد رسید.
به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت بر اساس گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، تعداد مشترکان همراه اول با ۹.۳ میلیون مشترک جدیدی که در سال ۹۵ جذب کرد، به ۸۶.۳ میلیون مشترک رسید.

همراه اول طی سال ۹۵، سهم بازار خود را دو درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می‌کنند و مشترکان GSM روستایی، حدود ۳ درصد افزایش داده و به ۶۰ درصد کل بازار رسانده است.

بر اساس این گزارش، همراه اول در طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه که از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، وضعیت عملکرد اپراتور اول تلفن همراه این‌گونه است که تا ۲۵ اردیبهشت‌ تراز این اپراتور، مثبت ۹۶۰۴ مشترک بوده است.

در خصوص توسعه شبکه باند پهن نیز همراه اول، به‌عنوان اپراتور ارائه‌دهنده نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور، در سال ۹۵ در حدود ۱۷۵۰۰ سایت و در مجموع بیش از ۲۵ هزار سایت نسل ۳ ،۴ و ۴.۵ در ۱۷۲۲ شهر و دهستان راه‌اندازی کرده است، همچنین رشد ۲۰ برابری مشترکان نسل ۴ و ۴.۵ در سال ۹۵ و نوسازی شبکه نسل ۲ همراه اول داشته است. همچنین با افزایش خدمات حضوری و غیرحضوری به مشترکان، ۳۵۰ میلیون پاسخگویی و خدمت ارائه‌شده به مشترکان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز طی یک سال گذشته صورت گرفته است.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار