کد خبر: ۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از گسترش شبکه دسترسی فیبر نوری مخابرات (تانوما) در تمام استان ها به شرط توجیه اقتصادی خبر داد و گفت: امکان تعویض رایگان سیم مسی به فیبر نوری فراهم شد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از فارس رسول سراییان ، از شرط داشتن توجیه اقتصادی برای گسترش شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری مخابرات (تانوما) در سراسر کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه بنا داریم در 6 ماهه نخست 6 شهر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه و کرج را تحت پوشش طرح تانوما ببریم، گفت: مهمترین مساله در توسعه پروژه تانوما توجیه اقتصادی است. اگر طرح توجیه اقتصادی داشته باشد در شهرها و استان‌های دیگر نیز ورود پیدا می‌کنیم.

سراییان خاطرنشان کرد: هم اکنون از طریق سایت TCI.IR متقاضیان می‌توانند شماره تلفن  ثابت خود را اعلام کنند و اگر شماره در منطقه تحت پوشش قرار داشت فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند.

وی افزود: همچنین برای متقاضیانی که در منطقه تحت پوشش تانوما قرار ندارند از طریق مراجعه به پرتال شرکت امکان تغییر سرویس از سیم مسی به فیبر نوری به صورت رایگان فراهم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: میزان درخواست و ثبت‌نام برای دریافت این سرویس از سوی متقاضیان توجیه‌پذیر بودن یا نبودن طرح از نظر اقتصادی را تعیین می‌کند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار