تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 17
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نامه‌‌ی منتشرشده در مورد ایجاد اختلال و کند شدن اینترنت توسط دولت را جعلی اعلام کرد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومیت با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهایی اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، انتشار شایعات به اوج خود می‌رسد.

جالب اینجا است که این شایعات بیشتر در مورد اینترنت و شبکه‌های مجازی است. از فیلتر کردن سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا اختلال و  کند کردن سرعت دسترسی مردم به اینترنت و شبکه‌ی ملی اطلاعات به‌عنوان شایعه و برای مخدوش کردن اذهان عمومی مردم منتشر می‌شوند.

برخی از این شایعات به جعل نامه و اسناد هم تبدیل می‌شود. جدیدترین جعل و شایعه مربوط به نامه‌ی جعلی از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

در این نامه‌ی جعلی آمده است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در آستانه‌ی برگزاری انتخابات، اینترنت را مختل و سرعت دسترسی مردم  به آن را کند کند.

نامه‌ی جعلی انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این نامه‌ی جعلی واکنش نشان داد و در صفحه‌ی اینستاگرام خود پیامی در باره‌ی این نامه‌ی جعلی نوشت:

مثل کپی ناشیانه، جعل ناشیانه هم روی کار آمد. یکی از افتخارات این دولت برگزاری انتخابات در این چهار سال بدون هیچ  محدودیتی روی سرویس‌های ارتباطی بوده است. برخی تلاش دارند منویات و آرزوهای درونی خود را به دولت نسبت دهند. #به_عقب_برنمیگردیم.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار