کد خبر: ۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 16
بازی اندروید و آیفون Portal Quest محصولی با کیفیت با عناصر نقش‌آفرینی است که شما را به مبارزه‌ با نیروهای شیطانی می‌برد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از زومجی بازی‌‌ های نقش‌آفرینی موبایل زیادی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده‌اند. بازی‌هایی با کیفیت نظیر بازی Crashlands که در آنها نه تنها به نبرد با دشمنانی در سیاره‌ای غریب می‌روید، بلکه می‌توانید با ساخت پناهگاهی به  ارتقاء قابلیت‌های شخصیت اصلی بپردازید. اما برخی بازی‌ها نیز هرچند در دسته‌ بازی‌های نقش‌آفرینی جای می‌گیرند اما مکانیک ساده‌تری دارند. اخیرا استودیوی PerBlue Entertainment،‌ سازنده بازی Titan Empires بازی نقش‌آفرینی کاملا جدیدی را با نام Portal Quest برای علاقمندان منتشر کرده است که با ویژگی‌های پرشمار و البته محدودیت‌هایش به خوبی می‌تواند مدتی سرگرم‌تان کند.

بازی Portal Quest

با تجهیز قهرمان‌ها به آیتم‌ها قدرت آنها را افزایش دهید

در این بازی با قهرمان‌های مختلفی همراه می‌شوید تا به نبردی با هالو‌ها بروید، دشمنانی قدرتمند که سر تا پا مسلح هستند و شما باید با مدیریت تیم‌تان در بهترین زمان از قدرت‌های ویژه‌ی خود استفاده کنید. بازی شامل کمپین داستانی می‌شود که از مراحلی با سه بخش تشکیل شده است که در هر مرحله باید به مصاف هالو‌ها بروید. البته نبرد‌ها کوتاه هستند و عمدتا حداقل در اوایل بازی نمی‌توانند شما را به چالش بکشند. با ورود به هر مرحله می‌توانید حداکثر پنج قهرمان را برای روبرو شدن با حریف انتخاب کنید. نکته‌‌‌ی مهم تنوع این قهرمان‌ها هستند که به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان از شخصیت‌های سینمایی برای طراحی آنها الهام گرفته‌اند. هر یک از قهرمان‌ها دارای قدرت منحصر به فردی هستند و در کنار قابلیت ارتقاء می‌توانید از قدرت‌های ویژه آنها در جریان نبرد استفاده کنید که تاثیر بسیاری را در پیروزی می‌گذارد. از سوی دیگر محل قرار گیری قهرمان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد؛ اینکه قهرمانی با قدرت زیاد را به عنوان جلو دار و لیدر به نبرد دشمنان بفرستید باعث می‌شود تا زمان بیشتری را در مقابل حریفان دوام بیاورد.

با پیروزی در هر نبرد صندوق‌‌های ویژه‌ای حاوی آیتم‌های منحصر به فرد ارائه می‌شود که قادر به تجهیز قهرمان‌ها به این آیتم‌ها هستید. ویژگی دیگر طراحی زیبای مراحل است. با پشت سر گذاشتن اولین مراحل ناگهان حال و هوای محیط عوض شده و وارد نقشه‌ای برفی و کریستالی می‌شوید. این تغییر ناگهانی در مراحل بالاتر نیز ادامه پیدا می‌کند و حداقل از نظر طراحی مانع تکراری شدن بازی می‌شود. بازی همچنین دارای چالش‌های متنوعی است که باید با عبور از مراحل و افزایش سطح تیم به دست بیاورید. در کنار سطح شخصی هر قهرمان که با XP‌ به دست آمده، قابلیت‌ها نیز ارتقاء می‌یابد. بازی دارای سیستم لولینگ ویژه‌ای مختص تیم است که تنها با عبور از مراحل افزایش پیدا می‌کند. با افزایش سطح می‌توانید به سیاه‌چاله‌ها و آرنا‌های بیشتر وارد شوید که چالش‌های بیشتری را پیش‌ر‌وی‌ شما قرار می‌دهد. البته بازی بدون نقطه ضعف نیست و باید برای تجربه Portal Quest دسترسی دائمی به اینترنت داشته باشید. بازی به دلایلی کاملا آنلاین طراحی شده و با وجود کمپین‌های تک‌نفره باز هم نمی‌توانید بدون دسترسی دائمی به اینترنت به تجربه این بازی نقش‌آفرینی بپردازید.

بازی Portal Quest

بازی Portal Quest محصولی با کیفیت و پرجزئیات است که باید برای دسترسی به امکانات بیشتر برای آن زمان گذاشت. هرچند بخش داستانی تقریبا ویژگی‌های یکسانی را شامل می‌شود، اما با توجه به حضور چالش‌های ویژه، این بازی می‌تواند تا مدت‌ها به سرگرم‌ کردن‌تان ادامه دهد. مناطق مختلف برای نبردی تن به تن، طراحی زیبای محیط، امکان ارتقاء مهارت‌های هر یک از قهرمان‌ها،‌ تنوع آیتم‌ها و راه‌های دسترسی به آنها، ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از قهرمان‌‌ و در نهایت چالش‌های پرشماری که برای دسترسی به آنها باید تلاش کنید از جمله ویژگی‌های هستند که در Portal Quest انتظارتان را می‌کشند.

لطفا برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار