کد خبر: ۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 16
از اين پس کاربران سيستم عامل کروم مي‌توانند حالت ديد در شب آن را فعال کنند تا در زمان وبگردي در فضاي تاريک چشم‌هايشان کمتر آسيب ببيند.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجیتال ترندز کاربران اين مرورگر از مدتها قبل از گوگل خواسته بودند تا وضعيت ديد در شب را به سيستم عامل ياد شده اضافه کند و حالا ويژگي مذکور به کروم اضافه شده است.

بسياري از پزشکان مي گويند خيره شدن طولاني مدت در تاريکي شب به لپ تاپ ها و مشاهده صفحات نوراني و درخشان آنها باعث اذيت شدن چشم و ايجاد اختلال در زمان خواب مي شود. افزوده شدن حالت ديد در شب به سيستم عامل کروم مي تواند مشکل ياد شده را تاحدي برطرف نمايد.

در حالت ياد شده نه تنها شدت نور و رنگ هاي به نمايش درآمده کمتر مي شود، بلکه کيفيت نمايش رنگ ها نيز تغيير کرده و اين کار به شيوه اي ملايم تر صورت مي گيرد. گوگل اظهار اميدواري کرده از اين طريق خستگي چشم ها در اثر استفاده طولاني مدت از نمايشگرهاي رايانه اي کمتر شود.

براي دسترسي به قابليت Night Light کاربران بايد به منوي تنظيمات مراجعه کرده و آن را انتخاب نمايند. پيش از اين قابليت مذکور در بسياري از سيستم عامل هاي رقيب و از جمله ويندوز 10 وجود داشته است.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار