کد خبر: ۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 16
گوگل هر آنچه در توان دارد را برای گسترش حضور دستیار صوتی اش روی گجت های الکترونیکی انجام خواهد داد اما گزارش ها حاکی از آن هستند که در هفته جاری اهالی مانتین ویو یک گام بزرگ در این زمینه برخواهند داشت و به یکی از بازارهای مهم دیگر قدم می گذارند: دستگاه های اپل.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجیاتو گفتنی است فاش کنندگان عنوان کرده اند که دستیار گوگل (Google Assistant) ابتدا برای سیستم عامل iOS عرضه می شود و در وهله نخست هم تنها در آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ این مهم هم 27 اردیبهشت ماه و همزمان با کنفرانس I/O غول جستجوی آنلاین قید شده است.

گوگل اسیستنت که قرار است ابتدا برای iOS عرضه شود، احتمالاً در کنفرانس I/O معرفی خواهد شد

علاوه بر آن اطلاعات دریافتی بدین نکته اشاره می کنند که دستیار گوگل به صورت یک اپلیکیشن مجزا و از طریق اپ استور عرضه می شود. همچنین فاش کنندگانی که به برنامه گوگل آشنایی دارند مدعی شده اند که گوگل اسیستنت روی گجت های مجهز به iOS از ترکیب قابلیت چت نرم افزار Allo و همچنین دستیار صوتی که هم اکنون در دیوایس های اندرویدی حضور دارد، تشکیل شده است.

متأسفانه این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در فضای مجازی منتشر شده اما ناگفته نماند که دستیار گوگل بدون شک راهی iOS خواهد شد و چنانچه این اتفاق در کنفرانس مذکور رخ ندهد، مطمئناً تا انتهای سال جاری میلادی شاهد عرضه آن خواهیم بود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار